ik wilde eigenlijk zondag gaan testen, maar ik moet eerlijk zeggen dat ie wel brand in de verpakking haha zondag natuurlijk meer kans op positieve test als het uberhaupt raak is... maar goed ik heb er 2 .. de 2e test bewaar ik bij negatief zeker nog een week.. tot volgend weekend dus...spannend he?
HI hi! Kom anders allemaal verder kletsen op dit topic. Daar zitten sommigen van ons en we hebben allemaal dezelfde symptoompjes en ongeveer dezelfde NOD. Gezellig http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... 24#2752824
Hoi hoi, Ik kan me ook aansluiten. Mijn NOD is donderdag, dus wel ongeveer gelijk met jullie, toch? Heb ook sinds de eisprong krampen in mijn onderbuik, komt en gaat, maar heb het wel meerdere keren op een dag. Voller gevoel heb ik ook. Verder eigenlijk niks. Ja, die zweetaanvallen ken ik wel, maar het is soms ook erg warm, he? Gistermiddag al getest met een Matcare Ultra (geduld is niet een van mijn deugden...), en helaas negatief. Het zal dus wel niet raak zijn, maar mijn lichaam kan me blijkbaar erg goed voor de gek houden!
Ik heb vanmorgen getest.. met een test van de kruidvat (2 voor 5 euro) en die gaf een licht 2e lijntje.. ik ga maandag nog een keertje testen om te kijken of het geen indrooglijntje is.. (het lijntje is zonder tegenlicht ook goed zichtbaar en lijkt heel licht paars) maar je weet maar nooit...
Oh wat spannend meid! Hou je het vol om vandaag niet te testen Die test zal echt in mn handen branden... Zal hard voor je duimen meid!
haha ja dat lukt wel.. ik heb vanmorgen gewoon geplast op de wc.. bewust haha en ik wil de volegnde test weer graag met ochtend urine doen, omdat je daar meer hcg in hebt zitten...
Goed hoor, nou dus nu maar afwachten tot morgenochtend! Voel je je anders dan anders? Ik moet helaas nog even wachten met testen, maar komt vanzelf Suc6 meid!
nee niet echt, ben niet extreem moe of zo, plassen ook niet extra.. heb alleen een beetje een zwaargevoel in mijn buik onderin alsof ik ongie ga worden.. af en toe steekjes in mijnliezen.. verder zijnmijn ( . )( . ) enorm, maar ja als ik ongie zou moeten worden heb je dat ook natuurlijk verder niet echt iets te voelen.. was vorige week wel enorm snel aangebrand, ik schrok er zelf van...
spannend Jackisis! 't lijkt er toch op dat je zwanger bent! Ik wil ook! haha, nou hier verder weinig nieuws. Af en toe een steek onderin en af en toe een vlaag van misselijkheid en af en toe dunne ontlasting (normaal heb ik last van opstipatie) en ook nog steeds puisjes.. ik weet niet meer wat ik moet denken. soms denk ik echt van JA en soms ook echt Neh.. ik zal blij zijn als woensdag is geweest en ik NIET ongi ben geworden.