Nee, wij niet. Maar mijn broer had voor zijn dochtertje een gekocht omdat die altijd zo vroeg wakker was. Ook die met het konijn. Ze kwam de volgende dag met het hele apparaat de slaapkamer van mijn broer en schoonzus binnen met de legendarische woorden: Hij werd maar niet wakker, dus heb hem maar meegenomen .
Ja slaaptrainer nijntje al bijna een jaar en werkt hier super goed. Ze komt echt niet uit bed voordat Nijntje zijn ogen open doet. Een enkele keer roept ze dat het zo lang duurt.. maar meestal is ze gewoon stil tot nijntje ogen open heeft. ( vanochtend 09.30! ) Dat hebben we wel langzaam opgebouwd hoor .. We hebben het geluid uit staan zodat ze soms ook door het ogen open gaan ritueel heen slaapt.. prima..
ik heb deze. Bij ons werk het (bijna altijd) erg goed! Het enige nadeel van deze is dat het geluid van "ogen open doen" best hard is waardoor mijn zoon daar soms wakker van wordt (hoewel hij dan waarschijnlijk al bijna wakker wordt en lichter slaapt). Al is hij vaak wel al wakker voordat de ogen open gaan, maar hij roept ons pas als ze ook echt open zijn Het wekker-oerwoud geluid heb ik wel uitgezet.
Hier geen slaaptrainer, maar wel een nachtlampje, gewoon 1 vd action zodat hij in de nacht ook wat kan zien (we hebben nl. rolluiken). Ook hebben we de chicco mobiel, met muziek en sterren projector, deze gebruiken we voor inslapen.
Goedkoop (nacht)lampje met tijdschakelaar. Lampje uit = nog even slapen. Simpele, goedkope oplossing. Valt of staat met consequent zijn!
Wij hebben Sam, het schaapje. SAM slaaptrainer/kinderwekker & nachtlamp | Zazu kids Is nog vrij nieuw, maakt geen tikkend geluid, zoals de kidsleep wel schijnt te doen. Uiteraard op zich geen probleem maar we vonden een schaapje nu eenmaal leuker bij onze dochter . Bij de oudste gebruikte we eerst een nachtlampje met een tijdschakelaar. Nu hebben we gewoon een tijds-afspraak. Het schaapje heeft 'in het buikje' een klokje. Dit klokje is blauw, donkerblauw of groen gekleurd. Donkerblauw voor de nacht, lichtblauw voor de dag en groen voor; bijna tijd om wakker te worden(vanaf 30 min) en er zit een aparte stand op voor middagslaapjes. Uiteraard heeft hij ook ogen die open/dicht zijn. Mijn dochter staat elke ochtend vrolijk aan het traphekje; Sam ogen open, sam is wakker, jeej. Het resultaat mag er dus zijn!
ik gebruik het nachtlampje op de babyfoon, die kan je zelf vanaf afstand aanzetten. Als het lampje aan is mag mijn zoontje uit bed. (is een beetje kromme redenering.. want het zijn sterren die dus aangaan als de nacht voorbij is.. maar we hebben het later geprobeerd om te draaien en toen werd t helemaal verwarrend.. dus we laten het nu maar zo )
De kidsleep maakt geen herrie hoor, alleen verandert het lampje van positie. Degenen met oogjes die open gaan, schijnen wel geluid te maken.
Wij hebben ook die olifant. Bij onze zoon ( nu bijna 5) hebben we hem vanaf zn derde jaar met goed resultaat gebruikt. in het begin ook consequent volhouden want dan kwam hij met de wekker onder zn arm onze kamer op: hij slaapt nog steeds hoor!!! Nu hebben we hem voor onze dochter ( 2 jaar en 4 maanden). Als ze wakker wordt nadat de olifant zn ogen open heeft gedaan is ze heel blij en roept dan: oogjes open! Maar als ze al eerder wakker wordt, wordt ze boos. Ik denk dat ze misschien nog iets te jong is om het te snappen. maar we houden vol... Zoon heeft nu een digitale wekker en bij de "7" mag hij uit bed komen. Dit werkt prima. Hij heeft een schemerlampje wat de hele nacht brandt. Dochter heeft een Nijntje die 10 minuten brandt en dan uitspringt en daarnaast een stopcontact lampje wat van kleur veranderd. Helaas heeft ze nu zo;n fase dat alles aan moet omdat ze anders ": bang" is, (zegt ze), dus er branden nu ene stuk of 4 lampen, inc het grote licht voor het inslapen. Daarna gaan ze weer uit zodra ze slaapt