haaihaaii Tom is nu 5,5 week. en hij slaapt echt zoveeeeeeel snachts. overdag heeft ie best last van krampjes en issie erg onrustig.. zo erg zelfs dat ie een bloeduitstorting tussen zn vingertje heeft van het harde knijpen (knuistjes maken) dit vind ik wel apart.. maar vannacht heeft ie van 10 tot 7 geslapen....en de rest van de weken slaapt ie ook van 10 tot 5-6 uur... soms 4 uur.... Is dit wel normaal? liefs Muis
Je kunt het altijd even navragen op het consultatiebureau. Volgens mij is het geen probleem hoor. Alleen zou ik wel even navraag doen over de krampjes, je hebt van alles wat je door de voeding kunt doen waardoor je de krampjes beperkt. Ikzelf gaf borstvoeding en heb met krampjes niet echt te maken gehad. Mijn zoontje sliep ook al met een week of 4 door en had een goed gewicht zodat hij de nachtvoeding niet meer nodig had. Hij sliep toen ook van 10 tot 8 en nu slaapt hij 12 uurtjes snachts dus het worden er alleen maar meer uurtjes, ze hebben ook heel wat te verwerken natuurlijk! Succes! En ik hoop dat de krampjes snel overgaan!
Kan me voorstellen dat je ongerust bent, maar het is echt niet abnormaal hoor! Ons meisje sliep eigenlijk vanaf het begin 's nachts door. Maar de eerste keer dat ze tot 8 uur 's ochtends sliep, stonden we al minstens 4x naast haar wieg hoor! Kijken of ze nog ademde. Nu slaapt ze nog steeds erg goed. Krampjes heb ik ook geen ervaring mee (gelukkig), maar ik zou idd eens een voeding proberen die goed is met krampjes of als je BV geeft kan Infacol of SapSimplex druppels goed helpen. Sterkte en geniet van je lange nachten en je baby!
Mijn oudste 2 kinderen sliepen met 6/7 weken van ong. 23.00u- tot zo'n 6.00u/7.00u. Mijn 3e kindje was een huilbaby dus dat was een ander verhaal. De jongste is donderdag 6 weken maar drinkt ook 's nachts nog om de 3 uur. Dus 'doorslapen' zie ik hier voorlopig nog niet gebeuren. (Aangezien ik er nu alleen voor sta, kan ik eerlijk gezegd niet wachten tot er wel een keer een nachtje doorgeslapen wordt. )Maar ik denk dus dat het wel normaal is, aangezien mijn oudsten het ook deden. ach ben zooo jaloers.. en jij maakt je zorgen.. het is wat baby's
geniet er van zou ik zeggen Hier gaat het ook al aardig. meestal van 22u00 tot een uur of 1u00 en dan van 1u45 tot een uur of 6 en dan 's morgens nog van uur of 7u00 tot 10u00. En dan overdag verder bitter weinig
wauw zeg.. dat is nog eens doorslapen. Ik had voor die krampjes infacol bij sem, dit hielp goed. Maar lees ook wel dat t bij sommigen weer niet helpt. Zal per kind verschillend zijn denk ik dan. Demi krijgt 23:00 voeding en dan is ze er om 04:00 weer en dan weer om 08:00. Ze is s'avonds erg wakker en overdag soms ook heel lang. Veel kreunen en onrustig maar weet niet of t kramp is. 25e naar consultatiebureau dan ff horen.
Pfffffffff, deed die van mij dat nog maar! Mijn zoontje sliep met 5,5 week ook lekker door 's nachts, maar dat kwam voornamelijk omdat hij overdag ook giga last had van krampjes en daardoor dus niet sliep. Mij werd geadviseerd om Orthiflor Start te gebruiken en daarmee ging het helemaal weg! Toen kon hij weer lekker slapen overdag. Nu slaapt hij overdag prima, maar 's nachts niet meer hahaha! Tis ook altijd wat he Maar komt wel goed hoor
Ik ben jaloers zit ik daar midden in de nacht met fennah half te slapen op de bank. Nou ja ik slaap half en fennah is klaarwakker
Mijn dochter sliep met 3 weken van 23.00 tot 07.00 uur en met 8 weken van 19.00 tot 07.00 uur. Ze ontwikkelen hun eigen ritme. Blijkbaar slaapt de kleine zo goed snachts dat hij in 1 keer dooslaapt en geen last heeft van de krampjes. Overdag slapen ze minder diep en worden dus eerder wakker van pijntjes.. Tenminste, dat zou ik denken.