Nog steeds bijna geen haar (13 maanden) Wanneer komt dit goed?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door shampoo, 5 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shampoo

    shampoo Bekend lid

    6 sep 2008
    948
    0
    0
    Rotterdam
    Onze dochter heeft nog maar heel erg weinig haartjes. Als het zonlicht erop schijnt dan zie je ze goed, maar zo een heel klein laagje.
    Wie heeft er ook een kindje met heel weinig haar (gehad)? Wanneer wordt dit nu een bos?

    Misschien heeft er iemand een foto van weinig haar en wat het later wordt?

    Alvast bedankt!

    Groetjes shampoo
     
  2. Syl72

    Syl72 Bekend lid

    14 mrt 2008
    816
    176
    43
    Onze dochter was op haar 1e ook nog kaal. Toen ze bijna 2 was, hebben we het een klein beetje laten knippen, maar echt nodig was het toen ook nog niet. Nu is ze 7 en heeft prachtig lang haar met een beetje slag erin. Dus...het komt ooit echt goed. Maar een kale dochter is niet echt leuk (en je wordt op den duur echt ongeduldig, zo van...waar blijft dat haar?). Als ik nu foto's terug zie van mijn dochter, een groot vrolijk kaal meisje, met een schattig roze jurkje aan is het inderdaad een gek gezicht! Maar toen zag ik het niet eens.... Ik zal eens kijken of ik foto's van toen en nu op kan zoeken...
     
  3. deepfreeze

    deepfreeze VIP lid

    29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Ik was ook zowat kaal, misschien een beetje dons tot mijn 2e.
    Nu krijg ik van elke kapper commentaar over mijn dikke bos donkere haar met slag. Dat het erg dik is, en menig vrouw jaloers zou zijn ;)
     
  4. Dora en Boots

    Dora en Boots Niet meer actief

    Rond die leeftijd had ik ook heel weinig haar.
    Maar net als deepfreeze zegt, nu heb ik dik haar wat ook altijd weer even wordt gezegd bij de kapper.

    Zou er een verband zijn?:D
     
  5. Snoopy1983

    Snoopy1983 VIP lid

    11 feb 2008
    9.538
    4.720
    113
    Vrouw
    Mijn dochtertje was ook heel lang kaal, althans de haartjes die ze had zag je bijna niet en nu begint het echt te groeien. Ze had best wel wat haar bij haar geboorte maar veel is uitgevallen.
    Voor foto's zie haar site.
     
  6. Sannaa

    Sannaa Fanatiek lid

    12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Luca was met 1 jaar ook bijna kaal, maar na de 15e maand heeft hij wat meer echt haar gekregen. Dat werd heel lang en hebben we nu wat geknipt.
    Nadeel is wel, dat Luca heel blond haar heeft, dus lijkt het ook minder dan het is. Hij is nu 19 maanden en nu zie ik wel dat hij echt haar begint te krijgen en dat het ook dikker lijkt te worden, echte haren dus. Eindelijk!
     
  7. sapje

    sapje Fanatiek lid

    6 sep 2009
    1.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    dat komt vanzelf goed hoor!
    ken genoeg kindjes die op die leeftijd nog niet veel hadden maar dat komt later echt wel goed , dus je hoeft je echt niet druk te maken, en daarbij denk eens aan de kosten van shampo enzo wat je nu bespaard hihihi elk nadeel heeft zijn voordeel

    groetjes sapje
     
  8. yinte

    yinte Fanatiek lid

    28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    mijn dochter was ook ruim 2 toen het een beetje ergens op ging lijken. inmiddels is ze 15 en heeft een enorme dikke bos met haar. ik ga maar geen foto neerzetten dat zal ze niet waarderen denk ik.
     
  9. suus02

    suus02 Fanatiek lid

    30 jan 2009
    3.271
    793
    113
    home sweet home
    hier ook een moeder van twee "kale"dochters. mijn dochter van 2,5 jaar is net voor het eerst bij de kapper geweest (daarvoor twee keer iets bij gepunt voor de dunne puntjes) nu begint er model in te komen (boblijn) maar ook nu is al haar haar nog niet op die lengte. dus echt geduld hebben.
     
  10. suus02

    suus02 Fanatiek lid

    30 jan 2009
    3.271
    793
    113
    home sweet home
    hier is ze nog net niet na de kapper geweest. mijn andere dochter is nog bijna kaal terwijl ze 13 maanden is
     
  11. shampoo

    shampoo Bekend lid

    6 sep 2008
    948
    0
    0
    Rotterdam
    @ suus Hihi, jouw jongste dochter heeft even veel (of weinig :D) haar als mijn dochter! Precies hetzelfde....
     
  12. missym

    missym VIP lid

    14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Hier ook 2 'kale kinderen'

    Hier is ie 14 maanden:
     
  13. missym

    missym VIP lid

    14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    En dit is hij nu met 2,5 jaar samen met zijn kale broer van 12 maanden.
     
  14. missym

    missym VIP lid

    14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Hier nog een duidelijkere foto.

    Dus geloof me, het komt echt wel goed :D
     
  15. missym

    missym VIP lid

    14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Wij knippen nu alleen de voorkant, de achterkant niet want we hebben 2 jaar op dat haar moeten wachten zegt mijn vriend dan altijd, dat halen we der mooi niet af haha
     
  16. citta

    citta Fanatiek lid

    10 nov 2007
    1.023
    0
    0
    [url=http://www.zwangerschapspagina.nl][img]http:/
    rotterdam
    mijn dochtertje is geboren met zwart haar en nu word ze volgende week 15 maanden
    en is ze blond en heel weining haar
    ik moet nu echt een hoed of petje komen voor de zon
    ik heb wel 8 weken geleden paar lange pieke geknipt dus het lijkt nu wel dat ze wat voller van achtere word maar langer word het nog niet
    ik ken nog geen speldjes of wat dan ook in de haar doen
    jammer hoor
    maar geduldt hebben
     
  17. Lara11

    Lara11 Niet meer actief

    Shampoo, geen zorgen, mijn dochter kreeg pas tanden en haartjes na haar eerste verjaardag. En geloof me, ze heeft nu een prachtige bos blonde krullen en het groeit enorm hard! (oh, en tanden heeft ze inmiddels ook!)
     
  18. Wonder24

    Wonder24 Lid

    7 okt 2008
    87
    0
    0
    Administratief medewerker
    Utrecht
    Ik was ook volgens mijn moeder tot mijn 2 de jaar kaal! Met grote blauwe ogen.. dus mijn moeder kreeg altijd te horen aahhh wat een lief jochie! :(
    En heeft toen oorbellen laten prikken zodat ik nog iets van een meisje weg had... ook al had ik roze kleertjes aan.

    Maar ze zeggen altijd hoe langer een kindje kaal is hoe mooier het haar terug komt.
    Moet zeggen dat ik het daar mee eens bent.. want al zeg ik het zelf ;) ik heb mooi haar gelukkig.

    En het gebeurd nu ook bij mijn dochtertje :) dus hopelijk krijgt ze net zo mooi haar als haar mama....:D


    Liefs,
    Wonder
     
  19. ynnel1

    ynnel1 Actief lid

    27 mei 2008
    251
    0
    0
    Kapster
    ALs moeder kan ik er niet over meepraten... mijn dochter heeft nu al haren van zo'n 10cm lang
    Maar als kapster weet ik uit ervaring dat hoe later de haartjes komen des te dikkere bos het later wordt (Meestal ;) )
     
  20. annetske

    annetske VIP lid

    14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Mijn zoon is erg lang kaal geweest, nu begint het pas te groeien maar heeft nog niet zoveel haar hoor. Ik zelf ben tot mijn 2e jaar kaal geweest en heb nu lang en dik haar dus er is nog echt hoop hoor haha ;)
     

Deel Deze Pagina