Nog steeds bijna geen haar (13 maanden) Wanneer komt dit goed?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door shampoo, 5 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miffy11

miffy11 Niet meer actief

#21 miffy11, 6 mei 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 mei 2010
    heb ook altijd gehoord dat hoe langer het kindje kaal is, hoe mooier en dikker haar het word. mila is tot 14 maanden zo goed als kaal geweest, nu begint het eindelijk te groeien, mooi blond, dik haar met slag.

mila met 1e verjaardag

2. miffy11

miffy11 Niet meer actief

hmm.. kan niet echt een recente foto vinden zo snel (net nieuwe pc, nog niet alles bijgewerkt) maar deze is van februari, toen was ze 1.5
    vanaf dat moment is het snel gegaan, nu is het tot op haar schouders ongeveer, en veel dikker dan hier op de foto.

3. miffy11

miffy11 Niet meer actief

ik ben trouwens zelf geboren met een enorme bos haar, en heb nu slap, dun fijn haar. kan er niks mee, vreselijk.

was ik maar tot mijn 5e kaal geweest, dan had ik nu een mooie bos gehad zeg...

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik ben geboren met een flinke bos haar en dat heb ik nu nog steeds. Ik laat het altijd wat uitdunnen en in laagjes knippen omdat het anders veel te zwaar is. Eva had ook een aardige bos met haar en nu ook redelijk dik haar. Lisa heeft ook een bos met haar en dat is dus nog even afwachten. Ik denk dat Lisa dikker haar krijgt dan Eva.

Deel Deze Pagina