hallo dames, ik ben vlede week donderdag netjes op de 28ste dag ongi geworden(om hlaf 12 savonds),maar heb merendeel bruin bloed gehad! zondag nacht en gisteren overdag had ik nergens meer last van! tot dat ik weer naar de wc ging en plots weer een kloder BRUIN bloed zag in me slipje!(klinkt vies)verder rest de hele nacht geen last meer gehad alleen nu nog steeds met afvegen en plassen heb ik last van bruin bloed! ook heb ik nog steeds steekjes in me buik link en recht!en ben ik misselijk en nog steeds gevoelige borsten niet zoveel meer als voor me NOD maar nog steeds van die steekjes! wat kan dit zijn dames? oja mijn ongi duudr normaal 2/3dagen. en het kan geen ontpillen al een tijdje van de pil af. ik hoop dat iemand mij kan helpen! liefs snippie
Ik ben een leek op dit gebied maar er zijn 2 dingetjes waar ik aan denk; mijn zus had tijdens haar zwangerschap een aantal keer bloedverlies. Maar omdat je zegt dat het bruin bloed is, lijkt het 'oud' bloed te zijn, iets dat je lichaam gewoon nog afgeeft?
je ziet inderdaad geen 2de streep op de test, maar je hem in het echt wel ziet, dan ben je toch zwanger denk ik dan. Er zijn vrouwen die tijdens hun zwangerschap gewoon ongesteld en er gewoon een gezond kindje geboren wordt Ik heb een kennis die gedurende de 1ste 6 maanden gewoon ongesteld werd en echt niet doorhad dat ze zwanger was. Nu heeft ze een prachtige zoon gekregen
Volgens mij kan het best wat jij beschrijft. Sommige vrouwen worden tijdens hun zwangerschap toch ongi en bruin bloedverlies is niet hetzelfde als echt ongesteld zijn. Je kunt zelfs gewoon ongipijntjes hebben. Ik denk dat je je niet ongerust hoeft te maken. Doe morgen nog eens een test voor de zekerheid en als je het echt niet vertrouwd dan zou ik toch naar de HA gaan. Al is het voor je gemoedsrust. Mijn gevoel zegt dat je toch zwanger bent. Ik duim voor je. groetjes Daan
ik wacht het wel af!als ik na de kerst nog steeds zoveel alst heb van em buik en bloed verlies ga ik langs de huisarts. me man ziet ook het streepje! ik denk dta het mis gaat!
oke morgen ochtend dus met ochtend urine?!heb nog zo'n strookje liggen namelijk. poeh zeg wat een spanning!
Hai snippie, zover ik weet is bruin bloed geen menstruatie, pas als het helder rood bloed is. Je zegt dat je afgelopen week op de donderdag ongesteld moest zijn maar je hebt alleen wat bruin verloren. Dan zou je een afspraak kunnen maken bij de huisarts voor een bloedtestje. Want als je daadwerkelijk zwanger bent en je nod afgelopen donderdag was geweest, kun je het via een bloed test nu wel kunnen zien. De huisarts kan je gerust stellen en je zeggen of je zwanger bent of niet. En bruinverlies bij een zwangerschap betekend niet altijd slecht nieuws hoor. Het kan ook gewoon oud bloed zijn wat van je baarmoeder komt, van je vorige ongi bijvoorbeeld. Heel veel succes.
jah das waar,maar het gekke is ik ging er vanuit dat ik gewoon ongi was geworden.heb wel tampons vol gehad met bruin bloed.heb geen helder bloed verloren. ik wacht het wel af.denk dat ik me zelf blij maak met een dode mus. zou wel leuk kerst cadeau zijn na 9maanden.hihi
he snip, lees net je berichtjes hier! wat vervelend meid die onzekerheid! zou idd echt even morgenochtend een test doen met ochtendurine! en dan een goede test, 2voor 5 euro van kruidvat of een digitale. geeft gelijk duidelijkheid. Moet zeggen dat ik op je foto geen streepje kan zien, maar dat kun jij zelf het beste bepalen! succes meid. ben benieuwd! laat je het even weten hier morgen? liefs humm
heb helaas alleen nog maar zo'n stikje thuis dus dta wordt hem morgen ochtend. nee hij is ook erg licht.maar me man zag hem ook.dus!maar ga nergens van uit. we gaan het zien! tem was van morgen 37.nog steeds hoog dus terwijl hij normaal voor me ei rond de 36,5 is.weg gaan het zien