Diarree

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Hope1982, 22 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    Hoi allemaal,

De dagen kruipen nu voorbij. Maar heb een vraagje. Ik heb de afgelopen maanden altijd wel iets gehad maar bleek helaas steeds niet zwanger. Nu heb ik sinds gister een soort van diarree. (Sorry :oops: ). Niet dat ik de hele tijd meot maar mijn ontlasting ziet er zo uit. Nu weet ik wel dat een kenmerk van zwanger zijn juist obstipatie is. Moeilijke ontlasting, maar kan het ook juist andersom zijn?

Volgens mij houd ik mezelf voor de gek :( maar hopelijk hebben jullie antwoord.

Groet,
    Hope.

2. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Het kan wel
    Maar nederland is ook overtroffen met een virus

3. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    Hier was ik al bang voor :(

Maar ja, dan kan ik het liever nu weten dan weer op niets te hopen.

Dank je wel voor je reactie.

4. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Vorige keer dat ik zwanger was had ik vanaf 4 dagen voor NOD héél erg last van diarree! :D
    Ik dacht ook aan een buikvirus...maar was toen echt zwanger! ;)

5. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik heb nog geen verstopping gehad, alleen maar diarree vanaf mijn eisprong, en ben lekker zwanger. kan zeker wel!

6. Kitty1

Kitty1 Lid

22 dec 2008
    57
    0
    0
    Kleuterleidster
    Hey allemaal,

mijn vriend en ik zijn reeds twee maanden aan het klussen voor een tweede kindje. Ik heb maandag witte slijmpjes gehad en mijn tempertuur was dinsdagochtend 0,3 gestegen. Dus ik denk dat ik mijn eisprong maandagavond of nacht gehad heb. Vrijdag en zaterdag heb ik lichtrozebloedverlies gehad, echt niet veel, bijna te verwaarlozen, maar wel zichtbaar. Nu vraag ik me af of ik zwanger zou kunnen zijn. Kan iemand me helpen?

Alvast bedankt!

Groetjes

7. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    Elenie en Marieke, ik wil niet teveel hoop hebben en heb het niet continue maar bv gisteravond, vanochtend en verder nog niet. Maar voel wel een soort van buikpijn die er bij kan passen en wat dus idd goed een virus zou kunnen zijn. Maar we weten meer over 5 dagen :) :(

8. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    Hoi Kitty,

Hier heb ik helaas geen ervaring mee. Hopelijk kan iemand anders antwoorden.

9. Kitty1

Kitty1 Lid

22 dec 2008
    57
    0
    0
    Kleuterleidster
    Nog iets, daar ging het eigenlijk over in de vorige gesprekjes, ik heb gisteren ook last gehad van diarree, misschien toeval?

10. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    Wanneer moet je ongesteld worden?

Je ziet, heb er ook last van maar weet helaas niet wat het betekent haha

:oops: :cry:

11. Loe

Loe Niet meer actief

Hope! ik zocht je al, hoe zit jij met je temp? Ben gewoon benieuwd. Zie geen tempkaartje bij je, of doe je dat niet, tempen bedoel ik?

12. Kitty1

Kitty1 Lid

22 dec 2008
    57
    0
    0
    Kleuterleidster
    Mijn vorige cyclus telde 29 dagen, dus ik ga hiervan uit. Dan zou ik 26 december mijn menstruaties moeten krijgen. Bij mijn eerste zwangerschap had ik een zeer onregelmatige cyclus: 22,17,15,49 en 43 dagen. Dus ik denk dat het eerder toeval was dat mijn eerste cyclus nu 29 dagen was. Goh, ik weet dat het dom klinkt omdat ik nog maar twee maand aan het oefenen ben, maar jullie kennen dat wel denk ik he, eens je gestopt bent met de pil, wil je dat het direct prijs is...

Alvast bedankt voor je reacties!

13. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    Hai Loe,

Sorry 'ken' je niet :oops: Of was je ook in de topic 'niet getest meld het hier?

Ik temp niet, wilde deze maand even niets doen. Geen ovu testen, niet tempen. Gewoon kijken hoe het gaat.. Maar ja, nu dus weer die onzekerheid. Hoe is het met jou?

Kitty,

Ik ken het helemaal. We zijn echt een ramp haha. Maar test anders op de 26ste en als het negatief is ga dan uit van een wat langere cyclus en kijk het dan nog even aan.

14. babs81

babs81 Niet meer actief

LUCKY YOU

jij kan morgen met een goedkope test testen! :D :thumup:

15. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    Hahaha dat ga ik niet doen.

Ik wil niet meer ver van tevoren testen en heb maar 1 enkel testje in huis dus die heb ik hard nodig.
    Dus zal 1 dag voor NOD testen.

16. mamv1

mamv1 Niet meer actief

ik heb geen diarree..ik kan juist moeilijk naar de wc :oops:
    en dat heb ik al 2 weken

17. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    Senna, je bent al 5 dagen over tijd.. waar wacht je op meid?

Hup.. aan de test..

18. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    Nog iemand die hier ervaring mee heeft?

19. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    Ik heb denk ik echt een virusje te pakken. Ben kotsmisselijk wakker geworden. Nu is het wat afgezwakt maar nog niet voldoende maar weiger over te geven.. Heb daar een hekel aan. Dus ben nu al op :( ipv over 1.5 uur pas.

20. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    nou ik heb nu sinds gisterwen gigantische diaree en overgeven, over 3 dagen mag ik testen
    ik hoop zo dat ik geen virus te pakken heb maar dat dit een positief teken is van een mogelijke zwangerschap

gr

Deel Deze Pagina