Hey, Zijn er meiden die dit herkennen: - 7 weken na bevalling nog steeds bloedverlies; - een soort zeurende pijn gevoel down there? Meer bij de overvlakte en de opening; - kleur meer bruinig rood. Ik merk dat ik er nu weer meer last van krijg. Lekker in het weekend want dan kan ik ook niemand bellen Ik was wel bezig met opruimen vandaag maar ik heb eigenlijk elke dag nog wel wat bloedverlies. Ik probeerde te voelen of er misschien een verzakking is maar ik lijk niks geks te voelen. Soms lijkt het alsof ik nog wat stolsel achtige kleine dingetjes verlies ook. Ik geef borstvoeding en daarbij las ik dat dit juist zou helpen met samentrekken van de baarmoeder maar als ik zie hoe lang ik nog vloei lijkt het niks uit te maken... Groetjes een fulltime piekeraar
Hi, Weet je of je placenta compleet was? Er kan een rest van de placenta of vlies zijn achter gebleven. Altijd goed om even na te laten kijken. Evt hechtingen die moeizaam genezen… Bel even je verloskundige terug met deze vragen. Laat je even na kijken zou ik zeggen.
Ga ik doen! Het leek even rustig maar inmiddels iets wat lijkt op een stolsel verloren. Vrij grote lange dikke sliert
Vanavond om 20.00 ff een echo. Ze zat helemaal vol maar ze wilde dit wel zsm met een echo bekijken. We gaan zien of er iets met de buik is dan