http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=371672&stc=1&d=1389977368 Woensdag even echo gehad omdat ik roze achscheiding had. Volgens gyn. Was er buiten een beetje bruin niet veel slechts te zien inwendig, bruin kwam niet uit baarmoederhals dus dat was heel goed. Op echo was enkel een vruchtzakje te zien wat er was op zou wijzen dat ik nog geen 6weken ben. Gistere toch redelijk wat bloed verloren en kan pas woensdag weer om echo gaan. Nou zou je toch denken als het slecht zou zijn dat het streepje lichter moet worden ..... Wat denken jullie? Mijnschacht waarden waren nu op 4dagen tyd wel niet fel gestegen maar dat zou volgens huisarts geen belang hebben...
Lichter wordend streepje is geen goed teken maar testen zegt bij miskraam of mogelijke miskraam niets. Hcg kan langzaam dalen en dus geen lichter streepje zo snel veroorzaken. en bij mij steeg t hcg zelfs gedurende 2 weken wel maar groeide er niets. Uitgangspunt is dat als je hcg niet per 72 uur verdubbeld in de eerste weken is t vaak een minder goed teken. Uitzonderingen Zijn er natuurljk altijd maar dit is beetje de standaard regel. Sterkte meis, hoop dat t toch nog goed uitpakt voor je