Nog steeds bloedverlies na ongi

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lientjelove, 22 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lientjelove

Lientjelove Niet meer actief

Hi Meiden....

Op zondag 14februari ben ik ongesteld geworden, niet heel heftig, maar ik heb een paar dagen een inlegkruisje moeten gebruiken!! Vanaf de 12de had ik ook al wat bruin/bloedverlies... Eigenlijk dacht ik dat het vanaf woensdag de 17febr wel bijna over zou zijn, maar wat ik toen had heb ik nu nog steeds en inmiddels is het al de 22ste.. Ik hoef inmiddels geen inlegkruisjes/maandverbandje meer te gebruiken.. alleen met afvegen en af en toe in mijn slipje zit er nog wat bloed.. maar het blijft wel bloed.. vermengd met wat slijm (sorry).. Ik heb wel het gevoel dat het steeds minder begin te worden, maar het is nog steeds niet helemaal gestopt.. heel raar!!! Ik snap hier echt niets van en heb het ook nog nooit eerder gehad.. help wat is dit???:(

2. leyshena

leyshena Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.959
    0
    0
    helpende niveau 2 in opleiding
    midden nederland
    Zoiets heb ik ook

ik heb eerst roze gehad toen bruin licht toen veel lichter nu rood
    maar erg misselijk overgeven etc etc
    maar geen normale ongi want tampin blijft stroef en nie vol

ik ga morgen een testje wagen
    dus mijn advies aan jou is ook even een testje doen voor de zekerheid!!

3. thirza72

thirza72 Actief lid

28 dec 2009
    259
    0
    0
    Als ik jou was zou ik ook een testje doen.
    Ik heb het zelfde meegemaakt en dacht ook van nou zal wel gewoon ongesteld zijn. Maar toen ik op dag 10 weer een ovulatietestje deed, was deze dik positief. Was dus zwanger.

succes

4. leyshena

leyshena Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.959
    0
    0
    helpende niveau 2 in opleiding
    midden nederland

hai hai

nou ik werd wakker vanmorgen en vanacht heeft het wel doorgezet
    toch testen ofniet?

5. thirza72

thirza72 Actief lid

28 dec 2009
    259
    0
    0
    Tja, als het echt doorgezet heeft, is het misschien niet meer nodig.
    Als je genoeg testen in huis heb, kan je het voor je eigen gerustheid doen, maar denk dat je nu wel gewoon ongesteld bent geworden.

Ookal was ik toen ook gewoon ongesteld en toch zwanger, maar dit is natuurlijk wel een uitzondering.

6. Lientjelove

Lientjelove Niet meer actief

Ik had gisterenavond voor de zekerheid ook een testje gedaan, maar die was negatief... dus wil het van de week nog een keertje proberen!!! Het lijkt nu inmiddels wel of het bijna over is.. dus misschien gewoon een lange ongi!! Al voel ik me ook al dagen beroerd.. en misselijk!!! bedankt voor de reacties

Deel Deze Pagina