nog steeds bloedverlies

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by maisa, Dec 20, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. maisa

maisa Nieuw lid

Dec 20, 2013
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik heb op 1 December een miskraam gehad en is vanzelf gegaan op vrijdag 6 December een echo gehad en alles was (bijna) weg was nog een heel klein randje.

Ik heb na de miskraam niet zo gebloed dat ik maandverband of iets hoefde te gebruiken had alleen met afvegen bloed op het papiertje als ik naar de wc was geweest.

Nu was het woensdag 11 December bijna over (alleen nog beetje bruin) en toen heb ik alweer seks gehad, donderdag niets aan de hand en vrijdag behoorlijk veel bloed met afvegen en moest ook zeker een tampon in doen.

Zondag bijna weg, maandag seks en nu weer met afvegen bloed.
    Lijkt wel of niet stopt.
    Ook wel veel buikpijn (eierstokken) maar wanneer stopt het helemaal?
    En is dit normaal? Dat het weg is en weer terugkomt?

gr. Maisa

2. Evelien

Evelien Fanatiek lid

Jul 23, 2012
    1,874
    0
    0
    Hoi,

Het kan natuurlijk komen door de sex die je hebt gehad dat je bloedverlies krijgt. Je baarmoeder trekt ook samen tijdens een orgasme. Als je buiten de sex om geen bloedverlies hebt lijkt het echt daar door te komen. Als je hier over twijfelt is het verstandig om de huisarts nog even te contacteren voor de kerst!

groeten Evelien

3. maisa

maisa Nieuw lid

Dec 20, 2013
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Evelien,

Bedankt voor je reactie maar het wordt steeds gekker.
    Na dit bericht op het forum heb ik 's middags een gigantische bloeding gekregen dus toch maar even met VK gebeld en mocht gelijk voor een echo.

En hier komt het, er zit nu een vruchtje van 5 weken in mijn baarmoeder!! Heel apart en zou dus op de dag van mijn MK bevrucht moeten zijn en heb toen dus echt geen seks gehad!! Heel bizar raar en verwarrend....moet nu volgende week weer voor een echo...

Ze staan zelf ook voor een raadsel.....

Share This Page