Hallo Ik ben vorige week tot zaterdag ongesteld geweest. Dinsdag had ik seks met mijn vriend en meteen daarna bloedde ik. Dat was niet veel en de dag erna zat er af en toe wat bruin bloed op het inlegkruisje. Vandaag na de seks niet meteen bloed maar wat later af en toe een druppeltje op inlegkruisje. Ik weet dat het misschien een stomme vraag is, maar wat zou het kunnen zijn? Gewoon een gesprongen adertje? Ik ben meteen na het stoppen met de pil zwanger geraakt, daarna een miskraam en daarna ongesteld en is de eerste keer dat ik bloed na de seks dus is allemaal wat 'nieuw' zeg maar. Soms ook steken in mijn onderbuik. Ben allemaal wat aan het aankijken wat het allemaal wil zeggen. Kan het door de vrouwelijke hormonen komen? Groeten
Hoi, Dit is inderdaad een gesprongen ader en gebeurt wel vaker. Maak je geen zorgen hierom. Groeten Evelien
Hoort dat bruine bloed er ook bij? Heb het nog nooit gehad, maar heb wel een infectie, dan is het ook gevoeliger he? Heb zal gebruikt en is al een stuk beter de infectie!
Hoi, dat bruine is juist minder erg dan wanneer het rood is. Bij een infectie kan je het inderdaad sneller hebben. Geen zorgen dus Groeten Evelien
Bedankt. Heb nog een kleine bijvraag. Ik heb sinds gisteren namiddag pijn en druk in mijn onderbuik. Vind het allemaaal maar wat vaag.... Van wat zou het kunnen komen?