Overtijd en wilt een beetje info van ervaren zwangere vrouwen.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Shar27, 9 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shar27

Shar27 Nieuw lid

8 jan 2014
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hello
    Ik heb een relatie van 3jaar en wij proberen sinds kort onze eerste baby te krijgen.
    Ik had oktober 2011 een prikpil genomen en januari 2012 moest ik weer maar heb het maar gewoon gelaten wou liever netjes ongesteld blijven. Nadat ik niet meer geweest ben voor mijn prikpil ben ik ook niet meer ongesteld geworden. Had toen in augustus 2012 hormoon pillen gekregen om weer normaal ongesteld te worden dat kukte en sindsdien ben ik normaal ongesteld. voordat ik dan in mijn menstruatie komen moest kreeg ik gevoellige borsten of krampen. In juli 2013 was ik van 16 tot 21 in mijn menstruatie, maar augustus werd ik niet ongesteld en kreeg ik enorme pijn in mijn borsten en werd enorm ziek, had 2 testen gedaan en allebij negatief nadat ik net 3weken overtijd was werd ik ongesteld. volgens de dokter was het een miskraam. Nu heb ik een app gedowload en dat heet mijn biologische klok zo kan je zien wanneer je het meest vruchtbaarst bent en wanneer je eisprong is. Ik was dus 17 tot 22 november ongesteld en had mijn vruchtbare dagen op 28 29 en eisprong 30e. Ik was de 28 29 niet met mijn vriend en de 30e wel toen hebben wij ook seks gehad. En mijn volgende menstruatie moest beginnen op 15 en ik ben nu bijna 4 weken overtijd. Al best wel een tijdtje en dan vragen jullie zeker waarom ik nog geen test heb gedaan.. De reden waarom niet is omdat ik augustus na 3 weken overtijd og werd dus dacht ik wacht nog met testen en omdat ik nauwlijks symptomen heb. Ik heb mijn eerste week overtijd heletijd in bed
    gelegen was erg ziek koorts en erg verkouden ik had veel last van mijn rug en in mijn zij van mijn buik een beetje zeurig gevoel en na 1 glas drinken moest ik ook al vaak naar de wc, maar dat ging ook al snel voorbij. Bij mijn 2 week overtijd kreeg ik een beetje een menstruatie pijn en sterke geur van mijn urine dat ging voorbij ik kreeg toen ook enorme pijn van mijn tepels die sinds 2dagen weg zijn en nu mijn borsten aan de zijkant een beetje pijnlijk zijn. Maar verder voel ik mij prima ik voel me ook niet eens zwanger als het zo zou zijn.. Mijn vriend zei me wel dat hij mijn tepels wat donkerder vind en borsten wat groter aanvoelen. Ik zelf merk er niks van maar misschien wil ik het niet zien, ben erg bang voor een tesleurstelling dat is ook 1 van redens waarom ik nog niet heb getest en doordat er op mijn biologische klok staat dat ik 12jan 2014 ongesteld moest worden en als ik het niet ben ben ik 4weken overtijd en doe ik direct een test. Maar wat denken jullie? Alvast bedankt voor de reactie's xx Shar.

2. Key

Key Fanatiek lid

13 dec 2013
    2.145
    0
    36
    Italiƫ
    Lastig! Ik zou naar de dokter gaan voor een bloedtest. Niet alleen om te zien of je zwanger bent maar ook even je andere bloedwaardes controleren. Lijkt me dat er iets niet helemaal goed zit als je steeds zo lang niet ongesteld bent. Misschien heb je pcos? Van die laatste heb ik niet veel verstand maar lees er wel eens wat over, oa dat je menstruatie dan lang weg kan blijven.
    Voor de volgende keer dat je een lang verhaal post; probeer wat aan je interpunctie te werken, dat leest een stuk makkelijker voor ons!

3. Shar27

Shar27 Nieuw lid

8 jan 2014
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja bedankt.

Deel Deze Pagina