Hoi allemaal, Over 2 weekjes word ik ingeleid en het word nu allemaal wel heel erg spannend. Ik was eigenlijk wel nieuwschierig hoelang het bij iedereen heeft geduurd, natuurlijk zal er veel verschil inzitten en is elke inleiding anders, maar om een beetje een beeld te krijgen deze poll.. Liefs, Knorretje
Ze zijn bij mij op donderdag begonnen met inleiden en op dinsdag was ze d'r. Hoop niet dat het bij jou zo lang duurt!
Ik ben 's ochtends om half 10 ingeleid en dezelfde dag is mijn zoontje nog geboren. Ik bleek wel al wat ontsluiting te hebben wat het natuurlijk allemaal versneld zal hebben.
Eind van de middag begonnen met inleiden door soort ballonnetje. Ochtend erna aan de weeenopwekkers. Om 15.00 werden vliezen gebroken en 1,5 uur later bevallen.
Om 10.00 uur gel ingebracht, ... ( om te verweken ) om 17.30 uur bevallen. ( overigens begonnen mijn weeën pas rond 14.30 uur... Ik vond het ideaal trouwens... geen gesukkel met "thuiswachten".
Vrijdagochtend om 8 uur begonnen met "pilletjes" ad onderkant... 's Avonds vanuit mezelf al weeen maar eigenlijk geen ontsluiting, dus 's morgens (zaterdag dus) toch aan n infuus... Een megaweeenstorm die heeft geduurd tot half 5 's middags... Dus anderhalve dag... Nu weet k toevallig dat mn schoonzus is ingeleid op nieuwjaarsdag (3 jaar terug) en dat mn nichtje is geboren op 3 jan. en dan al dicht bij middernacht... Zelf vond k het lang duren, maar sta ook wel bekend als ongeduldig...
Ik werd op zondagochtend 'ingeleid', maar was al sinds vrijdagochtend 0:47 bezig met gebroken vliezen en weeën. Ik begon dus op zondagochtend met 4 cm ontsluiting aan het inleiden en ben diezelfde middag om half vier bevallen. Oh, en ik vond het wel prima, hoor. Infuus werd heel geleidelijk opgevoerd. Enige vervelende was dat ik niet kon rondlopen enz. Ik moest echt op bed blijven ivm 2 infuzen en alle andere draadjes.
09.45 vliezen gebroken. (geen weeen) 11.00 aan de weeenopwekkers 12.10 beginnen de weeen pijnlijk te worden 13.40 geboren! Super snel.. echt heerlijk!
Dinsdag begonnen met cycotec, woensdag en donderdag dosis verhoogd, donderdag begon het en vrijdag ochtend 7:34 werd ze geboren.
Dag 3 heb ik gestemd. Op donderdag ochtend 7.30 eerste gel 14uur de 2de gel. Volgende dag geprobeerd om ballonkatheter in te brengen lukte niet weer gel die middag weer gel. Volgende ochtend vliezen gebroken en s'avonds na 72uur was ze er pas om 23.30uur Heb 2dagen op 2cm en om de 2min weeën gezeten. Maar zou het zo nog 1000x doen geweldige ervaring
5 uur en 3 kwartier later was mijn oudste dochter er. ingeleid met 38+1 bij mijn 2e 6 uur en 15 min. ingeleid met 38 bij nmr 1 was bm volledig verweekt 1cm ontsluiting bij nmr 2 stand er nog een klein tuutje en 1 cm ontsluiting.
Ze zijn bij mij op woensdag ochtend begonnen met gel, en donderdag om 16.01 werd ons zoontje geboren.
op zaterdagochtend ingeleid ik had 2 cm ontsluiting om half 9 vliezen gebroken en aan het infuus, half 10 begonnen de 1e ween. en na 3 kwartier persen is ze om 14:08 geboren
donderdagmiddag ballonkatheter ingebracht za op zo eruit gekomen. zondag gel maandagochtend vliezen gebroken (met naald) en infuus maandagavond geboren tot maandagochtend geen een wee gehad, dus ik was aan het chagrijnen in dat ziekenhuis. had van inleiden wel iets anders verwacht dan dit. de maandag is op zich wel goed verlopen, maar dat hele voortraject is 3x niks!
Dinsdagochtend begonnen met ballonkatheter...dat lukte niet dus om 8.45 aan de wee-opwekkers. Op woensdag om 0.09 (dus nét woensdag!) is Lucas geboren met een KS. De rest van mijn bevalling zal ik je besparen! Ik wens je een voorspoedige bevalling toe!
Op vrijdag 39 weken 6 dagen) naar de gyn ivm verminderd vruchtwater. Hij heeft vanonder gevoeld, maar hij kon nog niet strippen omdat ik nog potdicht zat vanonder. Mijn baarmoeder mond was nog hard en stond nog recht overeind. Op Zaterdag 8 uur gel ingebracht, om 11 uur nog een keer gel ingebracht. Alleen wat menstruatie gevoel, verder niks. Op zondag 8 uur ballon ingebracht met gel, gevolg: harde buiken. Om 11 uur nog een keer gel ingebracht, gevolg om 14.30 uur begonnen de weeën. Om ca 19.30 uur balon verloren en naar de verloskamers gebracht. Ergens snachts een ruggeprik gehad en wee opwekkers, bleef nl op 6 cm hangen (Thijs bleek een sterrekijkertje te zijn). Rond 6.30 uur maandagochtend persweeën en 10 cm. Na een uur persen nog geen Thijs. Gyn erbij en met zuignap geprobeerd, mogt ook niet baten en uiteindelijk om 8.32 uur is Thijs via een keizersnee geboren.