Wat gaan we morgen doen???

Discussie in 'De lounge' gestart door Tweedeopkomst, 12 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tweedeopkomst

Tweedeopkomst Niet meer actief

Heerlijk dat herfst weer, maar het buiten zijn stopt daar wel weer een beetje mee (bij regen) maar daarbij komt direct de vraag wat kunnen we doen?
    Wat doen jullie op dagen zoals deze?
    -Met vrienden
    -met kinderen
    -alleen
    -met partner?

2. Joycey

Joycey Niet meer actief

Alleen: series kijken, foto's in albums plakken, bloggen, het huis opruimen zoals ik dat zou willen, lekker forummen en facebooken, een appeltaart bakken of iets anders in de keuken maken, shoppen (online of reallife, maakt niet uit).

Met kinderen: ballorig, zwemmen, of juist binnen spelen met het speelgoed, knutselen (oké, met deze leeftijd knutselt hij nog niet echt - maar toch), een film kijken (als hij oud genoeg is), naar de speeltuin en daarna een broodje halen bij de bakker, een stukje fietsen, op visite bij anderen, wandelen en de eendjes voeren, kinderboerderij.

Met partner: ieder achter een eigen pc duiken, uit eten, bioscoopje, familiebezoeken afleggen, vrienden bezoeken, gezinsactiviteiten zoals balorig/zwemmen etc. doen, klussen in elke vorm van de betekenis.

3. Joycey

Joycey Niet meer actief

Met vrienden: bij elkaar op bezoek, samen sportschooltje doen, kletsen, shoppen.

Mja, niet veel eigenlijk, lol. Dat doen we altijd wel in elk seizoen.

4. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Samen met de Lego/treintjes of ander speelgoed spelen.
    Samen knutselen en/of kleuren.
    Film of serie kijken.
    Warme chocomelk drinken.
    Koekjes bakken.
    Boek lezen.
    Op de iPad internetten.
    Gezelschapspel spelen.
    In huis rommelen.

5. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Met duplo bouwen 😁
    Op visite bij opa&omas
    Films kijken
    Samen savonds spelletje doen als de kids op bed liggen
    Wandelen

6. Eylem

Eylem Niet meer actief

Morgen? Maandag toch? Oudste naar school, boodschappen doen, thuis de keuken schoonmaken, was draaien, was opvouwen, folders doornemen met een kopje thee, broodje eten met de jongste.... ;)

7. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Morgen ? Ik werken.. Sanne naar school...

maar over het algemeen met slecht weer.. Bv boodschappen doen, naar de bieb, sporten, toch naar buien ( ondanks regen )

8. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Wij zijn vandaag naar het bos geweest en morgen waarschijnlijk naar de dierentuin...

Maar wat ik ook erg leuk vind in de herfstvakantie is lekker dingen bakken ( brood, koekjes, cakejes)

9. Tweedeopkomst

Tweedeopkomst Niet meer actief

Morgen was niet zo bijzonder voor vandaag bedoeld hihi. Wilde eigenlijk zetten vandaag, maar om 23:00uur is er niet meer zo veel vandaag over hihi.
    Ik zie mezelf namelijk heerlijk aan de eettafel zitten met peuter om activiteiten te doen, maar wat doen dan hihi.

10. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Werken (gastoudeR) dus spelen met de kids, als ze slapen beetje poetsen, alvast koken, 24 kitchen kijken :p Op vrije dagen speel ik ook graag Sims..

Deel Deze Pagina