elijah is nu 7 week, hij heeft nog last van die bultjes op zijn gezicht. de ene dag lijkt het minder te worden en dan ineens weer bonter. hij heeft dit gekregen rond 4 week (geloof ik). de huisarts zegt gewoon vettig houden en verder van m genieten en dat doe ik natuurlijk ook. maar heb het idee dat het ook jeukt, hij wrijft met zijn gezichtje dan zo in mijn trui... heeft iemand enig idee hoe lang dit kan duren?
heey kweet niet of dit hetzelfde is maar esmee heeft bultjes op haar onderrug en een beetje op haar buikje tzijn kleine rode bultjes en nu heeft ze het ook een beetje in haar nekje
Steven had het met 4 maand ook nog wel eens, ik heb er bepantem zalf opgedaan, het gaat vanzelf weer weg.
ja bij elijah zijn het echt minipuistjes..sinds gister ook wat over zijn ruggetje/nek wel toevallig gister is er ook wat spuug in zijn nek gelopen en savonds had hij die uitslag daar ook.. gister wat olie (natusan) op gedaan, soms vaseline wat is beter?
@sim, als het puistjes zijn dan snap ik niet zo goed waarom je er vette smeersel op smeert. Ik smeerde er niks op (en astrid heeft het heel erg gehad tot zeker de 3de maand), maar liet het indrogen. Als je zelf puistjes hebt, smeer je er toch ook geen vette creme op? Misschien even bij CB navragen, want die van mij adviseerde dus niks smeren!
ja daarom twijfel ik ook. ik merk dat het jeukt, en het voelt schraal aan. van de huisarts zeiden ze dat ik het dan vet moest houden. ik denk dat ik er gewoon nu maar even niks op smeer, even kijken hoe dat gaat..
Ik ben er ook voor naar de huisarts geweest en volgens haar was het dauwworm.. heeft niks met wormen te maken maar ze zei dat het veel voor kwam in de winter en door de verwarming. Vaak gaat het weer weg als het wat mooier weer word. Ik heb speciale zalf gekregen en het is al zo goed als weg. Ik weet niet of het hetzelfde is maar ik wilde het je toch even zeggen. het voelde heel ruw en pukkelig aan. Succes!
LUca heeft ook een rode pukkeltjes gehad in gezicht, was gewoon nog van hormonen van mij. Maar moest het vettig houden volgens ha en heb een vaseline achtige crme gekregen helpt super. Het cb zei als het jeukt,als hij zich zou gaan wrijven,dat ik dan hormoonzalf moest halen, helpt niks tegen bultjes wel tegen jeuk. misschien even ha of cb bellen? groetjes