Wat te doen als baby wakker wordt?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door cvwinkoop, 19 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cvwinkoop

cvwinkoop Bekend lid

31 mei 2007
    653
    0
    0
    Student
    Veenwouden
    Soms wordt Jonathan rond 4 uur 'nachts wakker, soms (zoals vannacht) is alleen zijn speen geven genoeg, maar soms ook niet dus dan geef ik hem een flesje melk (minder dan dat hij bij een normale voeding krijgt). Wat doen jullie als je baby 's nachts wakker wordt en niet meer wil slapen? Want als ik hem een fles geef krijgt hij die dag dus 1 fles extra, is dat erg?

2. jacolien

jacolien Actief lid

20 jan 2008
    389
    0
    0
    urk
    nee hoor niet erg,dat doe ik hier ook,zoals gisternacht 3uur werd ze wakker en de speen hielp niet,jah dan zul je wel een flesje moeten geven..ga niet de hele nacht met een huilend kindje zitten

3. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Als hij de ene keer met een speentje af kan en een andere keer voeding nodig heeft moet je goed nadenken of hij genoeg eet. Is hij al op vaste voeding over? In principe zou ik proberen 's nachts geen voeding te geven, ze wennen er erg snel aan. Een keertje een fles extra geven is helemaal niet erg hoor.

4. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

goed dat ik dit lees, want als die van mij om 03.00 uur honger heeft zoals vannacht dan begin ik al met tellen van de 6 flessen overdag, dus geef ik haar er nog maar 5, maar je kunt dus bij uitzondering ook een keer een extra fles geven, mooi dat ik dat even weet ;)

5. cvwinkoop

cvwinkoop Bekend lid

31 mei 2007
    653
    0
    0
    Student
    Veenwouden
    Volgens mij (en het consultatiebureau) eet hij zat, hij krijgt het volgende:

7 uur: 180 +5 en 3 schepjes rijstepap
    9.30 uur: 100 gram fruit & 100 cc drinken (water, diksap, thee)
    12.00 uur: 1 snee brood met beleg en 150-180 ml melk (hij drinkt niet altijd alles op)
    14.30 uur: soepstengel/liga en 100 cc drinken (water, diksap, thee)
    17.00 uur: 100 gram groente en 100 cc drinken (water, diksap, thee)
    19.00 uur: 180 + 5

De laatste 2 nachten is hij wakker geworden, gisternacht heeft hij een fles gehad, maar vannacht een speen, hij is de laatste 2 dagen ook ziek dus daar kan het ook door komen, hij wordt meestal niet vaker dan 1 keer in de 2 weken 's nachts wakker.

Deel Deze Pagina