Wanneer een pretecho...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door 19 November, 28 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 19 November

19 November Actief lid

22 jun 2006
    117
    0
    0
    Hallo,
    Ik heb bij de 20 weken nog een 'standaard' echo...
    En aangezien wij nog een pretecho willen heb ik die gepland bij 30 weken omdat het anders zo dicht bij elkaar is...
    Nou hoor ik van veel mensen dat ik dat niet moet doen omdat het kindje dan niet helemaal in het beeld past...
    Maar die mevrouw die de pretecho gaat maken zegt weer dat ze de mooiste echo's maakt rond de 30 weken...
    Kunnen jullie me iest meer vertellen?

2. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Wij hebben met 28 weken gedaan, foto's staan in mijn album.
    Met 30 weken is de kleine inderdaad een beetje groot en krijg je hem/haar niet meer zo mooi in beeld. Hoe langer je wacht hoe groter ook de kans dat de kleine bezig is met indalen en dan zie je dus maar n gedeelte van zijn/haar hoofdje.
    De mevrouw waar ik gegaan was raadt de mensen aan tussen 26-28 weken te komen, met 28 als maximaal, zo ben je tenminste verzekerd van mooie foto's en beelden.

3. minke

minke Actief lid

Hallo,

Ik wil ook nog een echo laten doen, omdat ik de 20 weken echo niet heb gehad. Nu heb ik gisteren verschillende bureaus gebeld, en de meesten vertelden mij ook dat ze na 28 weken geen echo's meer maken. Omdat de kans dan steeds kleiner wordt dat ze het kindje goed in beeld krijgen.

Als ik jou was zou ik ook op tijd een afspraak maken. Ik dacht dat het hier in Friesland wel wat mee zou vallen, maar er was nog 1 plekje vrij tot en met augustus. En ik heb 3 verschillende bureaus gebeld. Nu is het hopen dat mijn man vrij kan krijgen, anders komt er voor ons geen echo meer... :cry:

Minke

4. Sam22

Sam22 Actief lid

28 jun 2006
    322
    0
    0
    Deventer
    Ik heb het op 24 weken laten doen en das me erg goed bevallen je zag veel (ondanks dat ie zich probeerde te verstoppen)

5. klaasje9

klaasje9 Actief lid

3 mei 2006
    468
    0
    0
    Friesland
    Hey, ik heb met 26 weken gedaan, en echt hele mooie foto's (in mn album) vind ik zelf!!

groetjes

6. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Ik ga hm bij de 27 weken doen, heb 18 aug een afspraak :)

7. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ik heb de tweede pretecho met 25 weken gehad, en toen paste mijn kindje al niet meer in geheel op het scherm... iets later zou wel kunnen, maar 30 zou ik denk ik niet doen hoor, om een mooier beeld te krijgen!

8. 19 November

19 November Actief lid

22 jun 2006
    117
    0
    0
    Oh thanksss allemaal, ík ben overtuigd...
    Ik heb al een afspraak maar ga m nu meteen proberen te verzetten...
    -x-

Deel Deze Pagina