Hoi meiden Voor mijn zwangerschap was ik graatmager (50 kg bij 1.68 meter) en tijdens mijn zwangerschap 22 kg aangekomen waarvan er nu nog 10 aanzitten, maar daar komt het: alleen aan mijn buik (en een beetje op de heupen) Mijn buik ziet er letterlijk uit alsof ik 5 maanden zwanger ben en sommige vragen ook aan me of ik weer zwanger ben, schaam me zo!! Ik krijg het dr ook echt niet af en heb veel huidoverschot, tis dat ik het geld niet heb anders had ik zeker een buikwandcorrectie gewild. Ik kan zelfs geen strakke truitjes meer aan anders zie je een en al buik Iemand hetzelfde probleem als ik? en hoe gaan jullie ermee om? Of meiden die een buikwandcorrectie hebben ondergaan en het durven om voor- na fotos te plaatsen?
Ps: ben ook een en al tijgervel na mijn zwangerschap door de striae.. Mega uitgerekt omdat ik voorheen dus echt zowat een sixpack had
Ik ken het helaas, ik ben ook niet echt zwaar, maar heb dus ook een buik overgehouden. En krijg soms ook de vraag of ik weer zwanger ben. In heel veel kleding zie je dan ook die buik zitten. Het is echt heel moeilijk om leuke kleding te vinden. Ben benieuwd of er hier een goudentip voorbij komt.
hier het zelfde probleem ook die rotbuik en idd vragen er mensen hoelang ik zwanger ben word er nie goed van zat ook te denken aan buikwand correctie, maar word idd nie vergoed door zorgverzekeraar
Tegenwoordig word het alleen maar vergoed als het volgens mij voor 1/3e (geloof ik) de bovenbenen bedekt, echt belachelijk, want ik heb er echt een zwaar minderwaardigheidscomplex aan over gehouden Durf zo niet te zwemmen, te bukken ( mijn buik hangt dan helemaal naar beneden ), etc
O, ja.. hier ook. :x 't is inmiddels meer een autoband dan een zwembandje... Ik was al heel fanatiek begonnen met hardlopen en buikspieroefeningen, maar er is geen doorkomen aan... Hopeloos!
ik was voor mijn zwangerschappen enorm slank... maatje 38 en ben best lang dus oogde mooi slank.. vooral mn buik was strak.. na de 2e zwangerschap is dat een beetje dikker geworden en dan ook alleen mn buik... wat bij mij enorm geholpen heeft is zo'n buikspierapparaat.. zo'n plank met halter erboven! 3x per dag 50 x gedaan... maaaaaaanden lang... en natuurlijk niet meer snoepen enzo.. erg goed opletten wat je eet en daarbij heb ik alli afslankpillen geslikt... ik weet t errug slecht maar heeft wel geholpen!!! nog 4 kilootjes en ik ben weer als normaal die apparaten zijn maar 30 euro!
Hema heeft heerlijke corrigerende hempjes. Die helpen ook best wel goed. Ik heb niet heel veel buik over (ongeveer 4 kilo) maar heb inderdaad ook dat dat juist over mijn broek heen hangt.
Hier ook flink gesport maar 0,0 verbetering.. Mijn vetpercentage was voor de zwangererschap 18 (te laag) en nu 33 ( te hoog) voor mijn leeftijd (25 jr) Als ik op mijn zij lig, ligt er gewoon een dikke vette buik op het matras te flubberen.. ik zou willen dat een buikwandcorrectie niet zo duur was, tegenwoordig is 4000 heel normaal daarvoor :s
Hier hetzelfde probleem. Krijg regelmatig de vraag of er geen babytje is blijven steken! Ben altijd redelijk mollig geweest, maar voor mijn zwangerschap was het me eindelijk gelukt om af te vallen tot ik maat 38 had, was zo gelukkig met mezelf. Nu maat 44/46 en als ik al afval dan is het echt de bovenkant van mijn buik en de onderkant blijft dik. Probeer er niet te veel bij stil te staan, maar als ik weer eens gefrustreerd voor mijn kleerkast sta dan heb ik het er toch wel moeilijk mee.
hallo gelijkgestemden hier ook dat probleem! zelfs met corrigerende slip blijft het een bolle slappe buik.. voor mijn 3e zwangerschap was ik afgevallen van 100+ naar 63, van kledingmaat 50 naar 38/40.. en jaren fitness hadden er voor gezorgd dat buikje er nog wel was.. maar heel wat minder dan eerst en toen werd ik zwanger.. kwam niet eens zoveel bij, maar had een buik formaat skippybal.. na bevalling verloor ik geen gewicht.. en buik bleef.. als je van zijkant kijkt hangt er echt zon dikke rolflap. en na 7 maanden opnieuw zwanger.. en buik werd zo mogelijk nog dikker.. geen mens geloofde dat er maar 1 kind inzat ipv 3 en nu na bevalling wel kilo;s kwijt, maar zit nog steeds op 15 kg boven startgewicht zwangerschap 3... kledingmaat is nu 42/44 en alle dikkigheid zit... op de buik.. nu zit ik.. met corrigerende slip... spijkerbroek aan en zon gigantische dikke rol... voel me echt de laatste 2 jaar zon hoofd/borsten/buik met voetjes VK gaf na zwangerschap 2 al aan, dat mijn buik zo is uitgelubberd dat alleen een operatie buik weg zou halen.. maar na 4 ben ik bang dat die al ergens op mijn rug moet starten met dichtnaaien.. zoveel hangt er aan de voorkant. ja, tis pas 6 weken geleden en ik moet het tijd geven.. maar die buik.... kan wel huilen en dan zon ventje thuis hebben die maar roept.. maar ik vind je nog steeds sexy, met of zonder hangbuik... maar die snapt gewoon niet dat die buik mezelf in de weg zit.. een klerenkast vol jurkjes en rokjes.. die me al 2 jaar aanlachen..en dan grijp ik maar weer verdrietig naar alweer die positiebroek.. bleeeeeeeeeeeeeeeh
Hier ook het zelfde. Woog vor de zwangerschap 51 kilo en op het eind 83 kilo . Heb ook nog een aardige buik.
Same here!Ben echt niet dik ofzo maar die huid daar! Van de 20 kg die ik aan ben gekomen vinden het er nog 6 heel gezellig daar op buik en vooral ook billen hier :S , ben nu echt op mijn eten aan het letten, maar geef bv dus ik kan nog niet volop gaan dieten ofzo. Als ik ontspannen sta ziet het inderdaad uit alsof ik weer een week of 15 zwanger ben.. Toch als je de juiste kleren draagt hoeft het niet op te vallen hoor, legging met een leuk jurkje (a-lijn) of een wijde tuniek op een strakke broek, met de juiste kleding kun je heel veel doen, en je houding! In bikini ist een ander verhaal natuurlijk..en als je zit, helllp! Een correctie is echt wel een hele ingreep hoor, daar zou ik zo 1,2,3 niet aan durven..
Ik had het ook. Voor de zwangerschap woog ik rond de 60kg. En tijdens de zwangerschap echt super veel aangekomen en het lukte me maar niet om het er af te krijgen. Zat ook vooral op mijn buik, zo net boven mijn billen en had giga borsten... Maar ben uiteindelijk naar een dietiste gegaan en tijd gemaakt voor mezelf. Sporten gaan doen die ik leuk vind. En met iemand over alles wat er gebeurd is gaan praten (dat was bij mij een hele belangrijke reden waarom het me niet lukte af te vallen, omdat ik zoveel spanning in mijn leven en in mijn lichaam had) En nu is het me gelukt en weeg nu zelfs iets minder dan voordat ik zwanger was. Ik kan me helemaal voorstellen hoe ellendig je jezelf erover voelt. Maar wil alleen maar zeggen schaam je niet als het je niet zelf lukt. Kijk of je op wat voor manier dan ook iemand kan vinden die samen met jou gaat kijken wat je er aan kan doen.
Nou ik was voor zwanger 50kg voor 1m60 persoon en zwanger was ik wel 15 kilo aangekomen ben 21 en weeg 66 kilo nu.. Ikvind het afschuwelijk want ikk Was iemand die danseres was en turnster en nu zo een bolletje haha Heeft me echt maanden geduurd dat mijn vocht en breedte en alles en hangende buik Wegwaren.. Heb alleen veel gelopen.. Ik heb geen conditie maar dan letterlijk Maar nu sport ik voel me stuk beter binnen 2 weken al 4x per week moet Zeggen zie al wat verschil Ik zou geen opratie doen nooit maar afvallen gaat je echt vast wel lukken
voordat ik zwanger was, was ik 58 en na bevalling 78. Flink gelijnd en gesport en ben nu weer 58, maar mijn figuur is echt niet meer de oude :O( al het vet zit opgehoopt bij mijn buik en borsten. Nu is dat bij mijn borsten wel minder, maar daar heb ik zoveel overtollig huid. Vroeger was ik zo trots op mijn borsten, als iemand mij vroeg op welk lichaamsdeel ik het meest trots was, dan waren dat ongetwijfeld mijn borsten, maar nu schaam ik me daar zelfs voor. Ik wil daar best wat aan doen chirurgisch maar kan ik daarna nog wel bv geven? en het lijkt me ook zo eng, want heb gehoord dat eerst je tepels worden weggehaald en later weer terug worden genaaid, sorry klinkt echt vies, maar is dat dan echt zo ieuwwwww
Ik denk dat veel vrouwen hetzelfde ervaren. Ik ben deze week voor het eerst weer begonnen met werken na de bevalling (11 weken geleden) De een na de ander vroeg aan mij wanneer ik uitgerekend was en 1 iemand die hoorde dat ik net bevallen was zei zelfs dat ik dan toch wel wat aan de kilo's moest gaan doen want ik was wel heel dik geworden.....dat geloof je toch niet! Ik was voor de zwangerschap 61 kilo bij 1,64 en nu 69 kilo bij dus 1,64 tja te zwaar, maar wat verwachten mensen dan dat je meteen strak weer in het vel zit. Je voelt je al zo onzeker en dan doet zo'n opmerking geen goed. Ik weet dat het tijd nodig heeft, na mijn eerste zwangerschap heeft het een jaar geduurd voordat ik weer op mijn oude gewicht zat en nog zat er wat buik en nu na de 2e keer een keizersnede is dat er inderdaad niet beter op geworden.
Wat superbelachelijk dat mensen nare opmerkingen over je maken als je een kindje hebt gekregen. Dat kan echt niet.
das dus echt een mama lijf... ik zou niet te veel kijken naar mamas die er absoluut geen last van hebben want jammer genoeg zijn die er ook die hups meteen weer zo plat zijn als een dubbeltje. je meot maar zo denken je hebt er wel mooi een kind in gedragen dus echt zo erg is het niet hoor. je kunt met kleding een hoop doen hoor hogere jeans bijv werkt al goed ipv die heup dingen. corrigerende slips of hemdjes. niet shirt dragen met blote buiken (al is dat volgens mij echt zo mega uit ) geen tunieken die juist erg wijd zijn onder want kan daardoor juist lijken of je het wil laten uitkomen. (spreek uit ervaring haha dacht dat het minder opviel maar werd me ineens gevraagd of ik miss zwanger was haha) en gewoon sporten en mocht je als je klaar bent met kinderen krijgen er nog last van hebben kun je het bij arts neer leggen dat je er last van hebt en je leven er door word beinvloed dan kun je het soms nog wel vergoed krijgen zo kun je ook nog makkelijk een borstvergrtoing of verkelining krijgen. succes ermee in ieder geval ken het probleem