Nog steeds een eisprong ondanks pil?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Mimuna, 25 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mimuna

Mimuna Lid

27 nov 2011
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey dames,

Ik ben al meer dan een jaar aan de pil maar toch heb ik rond de 14de dag van mijn cyclus nog steeds het gevoel dat ik een eisprong heb, ookal werkt mijn pil volgens mij wel nog steeds naar behoren.
    Wie heeft dit nog? Is dit normaal?

2. 2xtantein1week

2xtantein1week Fanatiek lid

15 dec 2011
    2.166
    1
    0
    Hi,

Ik heb altijd gedacht dat ik mijn ei voelde, was daar nooit mee bezig, maar opeens voelde ikd an steken en dacht, ah, daar is mijn ei. En pas later drong tot me door dat dat dus eigenlijk niet kan. Heb het nooit gevraagd om me heen, maar ik ben toch niet gek? Ik voelde hem echt elke maand, en zat er echt niet op te wachten ofzo, was er totaal niet mee bezig.

Nu gebruik ik geen anticonceptie meer en voel ik nog veel meer met mijn eisprong. Dus het is anders, maar hoe het zit?

Zou ook wel graag van mensen horen of dat nou kan...

3. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    hmmm grappig! ik dacht dat ook altijd! 2 weken erna erge pijn in eierstokken! en de 3 dagen erna wat licht bruinverlies.. (beige van kleur) dus lijkt net of ik ook ondanks de pil nog steeds de eisprong heb!Ben toen bij gynaecoloog geweest en die zei idd dat het zou kunnen dat ik erg vruchtbaar ben...
    Wel vreemd nu ik gestopt ben met de pil wordt ik niet ongesteld (nog niet!) dus of het dan wel zo is....???

Deel Deze Pagina