30 weken zwanger en weer misselijk?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Linda1979, 20 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda1979

Linda1979 Actief lid

26 jan 2009
    320
    0
    0
    Hoi,

Ik ben nu 30 weken zwanger en sinds een week voel ik me weer zo beroerd... Ik ben erg misselijk, heb totaal geen zin meer in eten, ben een beetje duizelig en heb veel last van darmkrampen (slik al een paar jaar medicijnen tegen obstipatie). Verder ben ik de hele dag heel erg moe.
    Ik voel me gewoon compleet akelig; net als in het begin (7-15 weken) van mijn zwangerschap. En ik kan de hele dag wel liggen en ben erg jankerig.

Zo dat is eruit :)

Wie herkent dit en waar kan dit van komen?

2. Linda1979

Linda1979 Actief lid

26 jan 2009
    320
    0
    0
    Dus ik ben zo te merken de enige die er last van heeft? :( ;)

3. Meryl

Meryl Bekend lid

30 jan 2009
    737
    0
    0
    Ben ook 30 weken....schrik ervan dat de misselijkheid dus weer in een keer kan toeslaan!! Heb me tot aan week 22 zeer beroerd gevoeld...moet er niet meer aan denken nu! Bah!!

Veel sterkte meid! Hiermee je bericht nog een keer omhoog geplaatst, hoop dat je wat ervaringen van anderen meekrijgt.

4. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    ik zie nu de ook al weer 2 dagen de binnen kan van de wc :(
    en ook erg last van me darmen
    heb al lactuloze of hoe je eht schrijft gehad van de gyn

en ik ben helaas ook tot de 20 weken heel ziek geweest
    en nu komt het weer terug
    soms denk ik waarom wou ik ook al weer zwanger zijn hahahaha
    maar ik denk nu maar zo ag eht is nog maar een paar weken
    ff doorzetten en we zijn er van af

5. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ik had dit weekend ineens weer ene zwaar misselijk moment. Ik denk, dat het komt, omdat je maag in dit stadium wat meer in de knel komt te zitten. Als je daar gevoelig voor bent, kun je dan meer last krijgen..ook van zuurbranden etc. Het schijnt niet ongewoon te zijn om in het laatste stuk van je zwangerschap weer misselijk te zijn.

Sterkte!

6. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ja en je hormoonhuishouding verandert weer aan het einde van je zwangerschap waardoor je weer misselijk kan worden. (dus net als de hormonen aan het begin van zwschap)

7. sitara

sitara Bekend lid

16 jan 2009
    528
    1
    0
    kan hoor

had ik ook aan 32 weken
    opneiuw misselijk, soms ook weer overgeven
    en een nieuwe afkeer aan melk
    terwijl ik daar ervoor liters van dronk

xxx

8. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    hier nog 1 die weer een aantal weken misselijk is :(

9. Linda1979

Linda1979 Actief lid

26 jan 2009
    320
    0
    0
    Gelukkig niet de enige dus...

Vanochtend bij de vk geweest en daar bleek dat mijn bloeddruk iets hoger was. Normaal was hij steeds aan de lage kant. Dus daar kan die beroerdheid ook van komen.

En verder denk ik ook dat het komt doordat het kindje 'in de weg' zit. Mijn kindje ligt ook steeds in stuit, met koppie tussen mijn ribben.

Maar het is wel frustrerend; ben je net van die rotklachten af en komen ze weer lekker terug...

10. BrasilPrincess

BrasilPrincess Bekend lid

24 mrt 2008
    593
    0
    0
    Hey meid

heb ik ook iedere ochtend weer wc bekeken van alle kanten maar ook veel maagzuur kind ligt lekker te trappelen tegen mijn maagzuur wat niet helpt.tips als jij ze hebt zou fijn zijn ik heb er geen sorry;)

liefs,

11. Eva1979

Eva1979 Nieuw lid

6 feb 2009
    3
    0
    0
    Hey,

Ik ben in de eerste 5 maanden misselijk geweest. Zowel 's ochtends als 's middags. ik dacht dat het eindelijk over was en gister had ik ineens geen zin in eten meer. Mijn avondeten heb ik eruit gegooid. En ook 10 minuten geleden hing ik weer boven de pot. wat is het toch fijn om zwanger te zijn...... Nou ja nog even doorzetten. Succes allemaal!!!

12. Ringeding

Ringeding Bekend lid

14 jan 2009
    646
    0
    0
    moeder
    Alkmaar
    Ik ben tot ongeveer misselijk geweest... toen was het over.. nu word ik elke morgen wakker door de misselijkheid... bah....

Deel Deze Pagina