Hoi, Ik ben nu 30 weken zwanger en sinds een week voel ik me weer zo beroerd... Ik ben erg misselijk, heb totaal geen zin meer in eten, ben een beetje duizelig en heb veel last van darmkrampen (slik al een paar jaar medicijnen tegen obstipatie). Verder ben ik de hele dag heel erg moe. Ik voel me gewoon compleet akelig; net als in het begin (7-15 weken) van mijn zwangerschap. En ik kan de hele dag wel liggen en ben erg jankerig. Zo dat is eruit Wie herkent dit en waar kan dit van komen?
Ben ook 30 weken....schrik ervan dat de misselijkheid dus weer in een keer kan toeslaan!! Heb me tot aan week 22 zeer beroerd gevoeld...moet er niet meer aan denken nu! Bah!! Veel sterkte meid! Hiermee je bericht nog een keer omhoog geplaatst, hoop dat je wat ervaringen van anderen meekrijgt.
ik zie nu de ook al weer 2 dagen de binnen kan van de wc en ook erg last van me darmen heb al lactuloze of hoe je eht schrijft gehad van de gyn en ik ben helaas ook tot de 20 weken heel ziek geweest en nu komt het weer terug soms denk ik waarom wou ik ook al weer zwanger zijn hahahaha maar ik denk nu maar zo ag eht is nog maar een paar weken ff doorzetten en we zijn er van af
Ik had dit weekend ineens weer ene zwaar misselijk moment. Ik denk, dat het komt, omdat je maag in dit stadium wat meer in de knel komt te zitten. Als je daar gevoelig voor bent, kun je dan meer last krijgen..ook van zuurbranden etc. Het schijnt niet ongewoon te zijn om in het laatste stuk van je zwangerschap weer misselijk te zijn. Sterkte!
Ja en je hormoonhuishouding verandert weer aan het einde van je zwangerschap waardoor je weer misselijk kan worden. (dus net als de hormonen aan het begin van zwschap)
kan hoor had ik ook aan 32 weken opneiuw misselijk, soms ook weer overgeven en een nieuwe afkeer aan melk terwijl ik daar ervoor liters van dronk xxx
Gelukkig niet de enige dus... Vanochtend bij de vk geweest en daar bleek dat mijn bloeddruk iets hoger was. Normaal was hij steeds aan de lage kant. Dus daar kan die beroerdheid ook van komen. En verder denk ik ook dat het komt doordat het kindje 'in de weg' zit. Mijn kindje ligt ook steeds in stuit, met koppie tussen mijn ribben. Maar het is wel frustrerend; ben je net van die rotklachten af en komen ze weer lekker terug...
Hey meid heb ik ook iedere ochtend weer wc bekeken van alle kanten maar ook veel maagzuur kind ligt lekker te trappelen tegen mijn maagzuur wat niet helpt.tips als jij ze hebt zou fijn zijn ik heb er geen sorry liefs,
Hey, Ik ben in de eerste 5 maanden misselijk geweest. Zowel 's ochtends als 's middags. ik dacht dat het eindelijk over was en gister had ik ineens geen zin in eten meer. Mijn avondeten heb ik eruit gegooid. En ook 10 minuten geleden hing ik weer boven de pot. wat is het toch fijn om zwanger te zijn...... Nou ja nog even doorzetten. Succes allemaal!!!
Ik ben tot ongeveer misselijk geweest... toen was het over.. nu word ik elke morgen wakker door de misselijkheid... bah....