hier precies hetzelfde meid, als mensen horen dat ik 2/3 van de tijd achter de rug hebben snappen ze niet waar de kleine zit... maar dat had ik met de andere 2 precies hetzelfde was ik bevallen liep ik met de kleine achter de kinderwagen kreeg ik vragen van wie de kleine was omdat ze me nog nooit zwanger hadden gezien nu pas kun je zien dat ik "zwanger" ben maar niet dat ik "al zo ver" ben...ik ben over de gehele tijd nog steeds niets aangekomen...eerst 5 kilo eraf toen weer iets erbij, toen weer iets eraf, ik zit nu net op het gewicht waarik mee begonnen was vanaf het moment dat ik wist dat ik zwanger was.... maak je er niet al te druk om al is het niet leuk en zit je buik jou evengoed al in de weg wees maar blij dat we "niet zo groot" zijn als andere die daar weer last van hebben... zo heeft iedereen wel ergens last van de 1 van de te kleine buik, en de ander zoals je leest van de "te grote" buik... tis ook nooit goed
Ik had dat met de zwangerschap van mijn eerste ook en ik vond het eerst echt niet leuk! Maar aan het einde van de zwangerschap vond ik het heerlijk! Ik had geen last van een buik die mij vreselijk in de weg zat en meer van die dingen die je hoort van mensen met grote buiken. Terwijl ik op het laatst toch wel een mooie buik had en iedereen kon zien dat ik zwanger was! Nu ben ik zwanger van de tweede en heb nog bijna geen buikje ( al vind ik zelf al van wel) En weer krijg ik steeds te horen dat je nog bijna niet wat ziet. En dan vind ik dat wel jammer, maar ik weet nu ook wat de voordelen zijn van een kleinere buik! Geniet van je zwangerschap en je buik! Groetjes!
nu ruim 2 wkn verder, en lijkt wel of iedereen "nu pas" ziet dat ik zwanger ben.... er zijn er genoeg die het weten en dan krijg ik reacties als "zo dat begint ineens te groeien zeg" etc etc... dus het komt echt wel meid, ben nu voor het eerst "echt" aangekomen... sta nu op 1,5 kilo eindelijk in de plus.... ben in anderhalve week tijd 2,5 kilo aangekomen zonder dat ik anders ben gaan eten o.i.d. maar "nu begint" het pas weer echt.... komt bij jou ook heus wel meid...succes
Ook ik schreef hier een paar weken geleden dat mijn buikje nog zo klein was... Inmiddels zijn er voor het eerst mensen voor me opgestaan in de trein! Dus ook voor onbekenden is het nu blijkbaar onmiskenbaar. Geduld is een schone zaak!
Zou me ook niet druk maken hoor. Bij mij zie je het nu pas. Ik ging vorige week nog kleertjes kopen zeggen ze is het een cadeautje haha. Ook niet leuk om te horen maar ja. Zelfs mijn zelfde piercing zit er nog in en heeft nog veel ruimte. En beter als een super grote buik toch. Heb je ook niet zo veel om mee te zeulen. Te dik is ook niet goed lijkt me. Al is het natuurlijk wel leuk als mensen het al eerder aan je zien. En het is ook heel normaal dat je het kindje meer s avonds en s nachts voelt. Overdag word het in slaap gewiegd door jou bewegingen en s avonds ben je wat rustiger en voel je het sneller omdat je ontspant. (is mijn ervaring). Soms voelt mijn vriend het kindje en dan heb ik het zelf niet eens helemaal door als het niet zo hard schopt en beweegt.