positiebroeken van h&m niet in taille verstelbaar :( .....

Discussion in 'Zwangerschap' started by muppet83, Nov 20, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. muppet83

muppet83 Bekend lid

Nov 2, 2011
    678
    0
    0
    Hoi,

Enthousiast twee spijkerbroeken op h&m site besteld. Bewust een maatje te groot, omdat ik vorige keer 20 kg aankwam. ik dacht, dan stel ik dat wel bij met de tailleband. Maar die zit er dus niet!! Hoe blijft een spijkerbroek dan ooit hangen?? Bij mij zakken spijkerbroeken altijd al wat af (m'n kont en bovenbenen trekken de broeken altijd naar beneden lijkt het wel). Deze positiebroeken zakken echt heeeel erg af, kruis hangt 10 cm lager na zo'n 10 minuten wandelen...
    Ik denk dat ik nu zelf maar met elastiek aan de gang ga.

Iemand tips/ervaringen??

2. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

Jul 29, 2013
    2,180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    verstelbare elastiek kun je gebruiken, in iedere zijkant 2 of meerdere knopen en met de elastiek smaller maken??? Geen idee hoe of het werkt zo.

Ik heb nu zelf mn eerste positiebroek aangeschaft van Mamalicious, daar zit wel een verstelbare elastiek in & heb hem ook flink aangeregen. Heb nu nog een minibuikje maar ben tijdens mijn eerste zwangerschap 30 kilo aangekomen. Dat hoop ik nu niet mee te maken, maar ik vind het wel fijn om een broek te hebben die over een half jaar nog steeds past.
    Helaas zijn de broeken van mamalicious wel wat duurder, maar het was voor mij de enige die fatsoenlijk zat. Ik heb dikke bovenbenen, brede heupen en een smalle taille, ik vind het normaal al een ramp om een fijne broek te vinden.

Succes met je broeken. Hoop dat je een oplossing vindt & anders gewoon RUILEN :-D

3. GFH

GFH Fanatiek lid

Dec 27, 2010
    3,539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Ik vind de positiebroeken van de H&M super fijn zitten. Maar dat is natuurlijk zinloze info voor jou :) Een tip heb ik niet maar als je ze niet fijn vindt zou ik ze terugbrengen en andere broeken kopen zoals die van Mamalicious.

4. miep84

miep84 Niet meer actief

Vind ze ook verschrikkelijk zitten, die van de h&m! Mis een goede elastiek bovenaan de band! Heb ze nu van miss etam, die hebben vaak wel zo'n elastiek en zitten verder prima.

5. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

Sep 28, 2006
    2,574
    4
    38
    Midden van NL
    Ik heb een positieriem. Is helemaal van elastiek met een soort haak als gesp. Dat zal waarsch. wel helpen om je broek omhoog te houden en knelt niet omdat het dus elastiek is.

Is volgens mij van mamalicious, maar heb hem al 6,5 jaar :D

6. muppet83

muppet83 Bekend lid

Nov 2, 2011
    678
    0
    0
    zelf elastiek erin maken kan wel, maar die moet dan in de band uiteraard, dat kost nog wel even wat frunnikwerk. Zo'n riem zou niet verkeerd zijn trouwens!! Ik ga eens ff googlen!

maar de h&m broeken zakken bij jullie dus niet af?
    misschien as ik straks 10 kg zwaarder ben ook niet meer bij mij:D

7. Zweden

Zweden Bekend lid

Nov 14, 2011
    711
    79
    28
    Ik ben vrij "recht". Dus smalle heupen en bovenbenen en wel een mooie taille, maar je die verdwijnt langzaam maar zeker...:D
    Ik herken het probleem ook zeker en heb vaak een riem gedragen bij mijn vorige zwangerschap, eentje van manlief, net wat meer lengte. Ik had ook een soort legging van H&M en die zakte ook vreselijk af. Ook omdat ik nooit een megabuik had en dat buikgedeelte nooit echt strak is komen te zitten. Toen gebruikte ik bretels...:$, haha! Je moet wat! bij de broeken van mamalicious heb ik het niet. Die zijn wat dat betreft voor mij net wat beter van pasvorm, maar ik vind die van h&m vaak leuker en hipper. Lastig dus!

8. muppet83

muppet83 Bekend lid

Nov 2, 2011
    678
    0
    0
    Ik heb er net elastiek in zitten maken, had m'n noppies broek als voorbeeld. Dat scheelt zeker!! Heb het niet met dat knoopelastiek gedaan, maar met gewoon. En toen op de strakheid die fijn zat, vastgemaakt. over een paar weken moet ik de broek dus wellicht opnieuw even vastzetten, maar dan wat losser.
    In ieder geval zakt die nu na een paar minuten lopen niet meer af:)

9. Janna

Janna Fanatiek lid

Ik vond de positiebroeken van H&M juist ontzettend fijn zitten! Maar ik had ze dan ook niet een maat te groot gekocht. Ik ben naar de winkel gegaan en heb daar gepast.

Ik kan me niet meer goed herinneren of ze echt helemaal niet afzakten. Misschien wel een beetje. Maar ze zakten zeker niet zo erg af als mijn positiebroeken met verstelelastiek in de taille. Die zaten mij veel vervelender. (Maar misschien heb ik daarmee toevallig een miskoop gedaan.)

Maar fijn dat het nu opgelost is!

10. muppet83

muppet83 Bekend lid

Nov 2, 2011
    678
    0
    0
    @Janna: idd opgelost :). hier in de buurt geen h&m zaken met positiemode, vandaar dat ik online had besteld...en dan ist altijd maar ff afwachten.

Share This Page