Hallo allemaal, ik moet volgende week donderdag pas ongesteld worden,maar ik had gisteren middag plots ongi pijn en die pijn is nu weg maar me buik rommelt sinds gisteren dus heel erg met steekjes hier en daar. hebben meerdere mensen dat bijna een week voor hun NOD? liefs snippie
Ik had die steekjes ook verleden jaar en was zwanger, ik wil je helemaal geen valse hoop geven hoor, maar het kan zeker!
Ja kan innesteling zijn maar het kan ook enorm valsspelen van je lichaam zijn. Hoe lang ben je vd anticonceptie? dit kunnen ook ontpil verschijnselen zijn omdat je lichaam het weer zelf moet doen. en je cyclus weerop gang moet komen. Ik voel vanaf mijn pilstop eind aug ook elke maand gerommel, dus je lichaam kan je echt voor de gek houden. Vorige mnd echt zere boobs, steken li onder in lies ga maar door... ik ga nergens meer vanuit deze mnd. want omdat je heel bewust een kindje aan het maken bent ga je echt van alles voelen. Dus het is een kwestie van afwachten voor mij, hopen en nergens vanuit gaan... En wachten is spannend en lastig. Jij mag volgende wk donderdag testen? ik woensdag. Ik hoop volgende wk dat je een dikke positieve test hebt en ik ook meis!
ik zit in middels in de 9de ronde dus 9maand. ik weet zeker dat dit geen ontpillen is. oie ben benieuwd!over 10dagen weten we hopelijk meer! dank jullie wel voor jullie antwoord liefs snippie
oe dat maakt het wel spannend als het anders als anders is meis! nog een dikke vette lange week wachten, bah!
e Hoi snippie, Ik heb dit ook al een week na mijn ei begon het. Moet nu zaterdag ongi woden en heb ongi pijn in mijn lies en mijn schaam/zitbot Succes ik hoop voor ons dat het bij het zwanger zijn hoort en niet bij
Ik heb ook van alles gevoeld. Voelde ook mijn baarmoeder zeg maar. Kan innesteling zijn. Ik ben in ieder geval gewoon ongi geworden. Maar je weet niet wat je lijf allemaal doet zeg maar. Kan ook zijn dat bij mij wel een inn. is geweest, maar dat dat is mis gegaan.
Bij mij is het geen innesteling meer. Het duurt bij mij nu al bijna 2 weken.............. en moet zaterdag ongi worden......