Wat doen jullie je dochter aan onder ballerina's? Vind sokken er minder uit zien en blote voeten gaan zweten met dit weer denk ik
mja zelf heeft ze graag een maillot aan... of gewoon blote voeten. vind het allebei niet ideaal.. ene is geen gezicht, de ander zweterig, plakkerig en tegen de tijd ze thuis komt.. (en op school in de zandbak heeft gezeten) heel vies. in de praktijk.. trekt ze zelf aan/uit zodra het kan.. ik zorg alleen dat ze er geen absurde kleur sokken bij aantrekt (bijv. dr paars/groen gestreepte sokken.. ) maar ze heeft bijv. een witte jurk.. daar moet een witte maillot bij en dan krijg je dr echt niet in bruine schoenen.. maar moeten daar perse de witte ballerina's bij. nouja.. dat snap ik dan wel en mag ook gewoon. maar bij voorkeur blote voeten dus
Witte enkelsokjes (in wit met roze ballerina's). Vind ik best kunnen bij een peuter. Zonder iets gaat plakken en pijn doen.
hier ook het liefst met blote voeten, zeker nu het warm is. Bij kouder weer wel met sokken, maar dan probeer ik de sokken te matchen met de kleding en ook het liefst effen.
Altijd blote voeten.Vind het verschrikkelijk als iemand sokken in balerina's aan heeft.Hier trouwens geen last van blaren.En in de zandbak doen ze de schoenen sowieso uit.
enkelsokjes, maar met dit weer wil ze ze echt niet aan hoor dan zijn het birckenstocks of sandaaltjes
Met dit weer slippertjes (ipanema's). Ballerina's met blote voeten of hele lage witte sokjes (korter dan enkel, 'voetjes').