Hallo, Ik ben nu inmiddels 5 weken geleden bevallen. Ons dochtertje had geen levenskansen en we hebben de bevalling afgebroken. Ik ben bevallen bij 22 weken zwangerschap. 4 weken later, kreeg ik ineens heel erg veel bloedverlies. Het liep er ineens uit. Met mijn hand tussen mijn benen ging ik snel naar de wc. Het bloedde maar door. Het bloed zat op de vloer, mijn hand en mijn broek. Met broek en al zat ik op de wc en nog liep het zo erg door dat het gewoon in de wc stroomde. Echt heel eng, ik was bang dat ik helemaal leeg liep. De doktersdienst was er binnen een half uur. Ik kreeg een inwendig onderzoek. Het bleek dat er nog wat was achtergebleven. Ook dacht de dokter dat mijn menstruatie misschien wel weer op gang was gekomen omdat het 4 weken geleden was . Maar ik had tot een week geleden nog wel bloedverlies gehad. Heeft iemand hier ervaring mee, of weet iemand hier verder iets vanaf? Ik ben bang dat het weer gebeurd. Gelukkig was ik deze keer thuis. Ik hoop dat er mensen zijn, die hier iets meer van weten. Liefs Christa.
jeetje dat moet ook schrikken zijn zeg! Gelukkig heb ik daar geen ervaring mee, maar misschien andere meiden. Hebben ze daarna geen echo meer gemaakt van je baarmoeder om te kijken of nu wel alles eruit was gekomen?
Nee, eigenlijk niet. Ze heeft wel gevoeld en omdat ik geen pijn had en me verder goed voelde, ging ze ervan uit dat het wel over zou gaan. Soms vraag ik me idd af of er niet nog weer naar gekeken moet worden. Wel heb ik mijn eigen huisarts nog gebeld om het te melden en te vragen of ik nog meer rust moest houden. Ik moet naar mijn lichaam luisteren en dingen doen, als het goed voelt. Ook zij heeft het verder niet over gehad dat er nog weer naar gekeken moest worden. Ik hoop dat het niet weer gebeurd.
ik heb het ook gehad en bij mij zat er nog een stuk in en dat is er uitgehaald en toen was het over misschien toch nog eens goed om je na te laten kijken en idd goed naar je lichaam luisteren heel veel sterkte nog!
ik heb dit ook meegemaakt bij vorige zwangerschap en er was inderdaad iets van de bevaling blijven zitten ik was ook lopende tijdbom en zou zo weer kunnen gebeuren dus ik moest recht blijven en hebben mij gecuriteerd en daarna was ik er vanaf groetjes cathy