vrijdag kregen we telefoon dat kevin 17 nov op de peuterspeelzaal mag komen spelen. normaal krijg je 1 mnd van te voren bericht maar er was onverwachts plaats nu deze week nog intake en dan mag hij naar "SCHOOL" ben benieuwd hoe het zal gaan. spannend
Onze zoon mag ook komende dinsdag 17 november naar de peuterspeelzaal gaan Ik zelf vind het best wel moeilijk om onze kleine man daar achter te laten maar aan de andere kant lijkt het me ook ontzettend goed voor hem we wachten dus maar af hoe het zal gaan Succes dinsdag
nancy1981: jij ook succes dinsdag. ik heb er niet veel moeite mee maar pappa des te meer hier is vrijdag de jufrouw en een stagiare op bezoek geweest. komen altijd thuis even kennis maken. kevin kreeg een kaartje waarop staat dat hij dinsdag om 9.30 uur op school verwacht wordt. het kaartje is nu heilig voor hem. ik ben benieuwt dinsdag. we wachten maar af hoe het zal gaan
Hier een mama die niet kan wachten tot ze naar de peuterspeelzaal gaat. Niet dat ik haar zo graag kwijt wil maar omdat ik bijna zeker weet dat ze het heel erg leuk gaat vinden daar. Zal zelf wel met een brok in me keel haar daar achterlaten. Maar we moeten nog heel even wachten tot eind januari als het goed is. Als we nu voorbij het kdv lopen wil ze er ook steeds naar toe maar dat gaat helaas niet. Oma's passen op.
net kevin naar school gebracht. we kwamen binnen en keek even rond en had toen pappa en mamma niet meer nodig na even wat gedronken te hebben en even met de jufrouw gekletst te hebben zijn we weer gegaan. kevin had geen tijd om een kus te geven hij wilde spelen na dag gezwaaid te hebben zijn we gegaan. grote stoere jongen. om 11.30 uur mag ik weer komen dan ben ik er voor de andere ouders. kijken hoe het verder ging ik ben benieuwd.