nog steeds gaat de tijd langzaam

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Crazy angel, 15 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    ja vind ook dat het juist veeeeelste snel gaat! Ik ben wel heel nieuwsgierig, maar wil ook nog ff genieten van het zwanger zijn en de nog ff betere nachtjes;):D

2. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Hier ook haha

Maar het komt steeds dichter bij ;)

Ik verzin verschillende manieren:
    'Ben nu 28 weken, dus nog maximaal 14 weken en dan is ze er'
    'Over 9 weken mag ze al thuis geboren worden!'
    'Als ik terug kijk is het snel gegaan, dus zal de toekomst ook wel snel gaan'

etc.
    Zit ook al weer bijna een week thuis, en die is toch eigenlijk ook best snel gegaan.

3. sallebel

sallebel Actief lid

24 jun 2008
    191
    0
    0
    Limburg
    poeh dan mag ik ook klagen toch? mij duurt t ook te lang..niet zozeer tot de bevalling, maar voor het eerst voelen, weten wat het wordt zon dingen

4. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hihi vond het eerst ook te langzaam gaan maar van mij mag het nu wat minder snel! Als ik ons kleintje voel bewegen denk ik er nu al aan dat ik dat zo zal gaan missen :p Nog 10 weekjes genieten hier!! (en af en toe mopperen omdat ik wel een oma lijk, tis niet gauw goed haha)

5. Aloe

Aloe Niet meer actief

Ik ben juist heel erg klaar met zwanger zijn.
    Ik wil het na deze zwangerschap ook echt niet meer.
    Het is voor mij een middel om mijn doel te bereiken.

6. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    Dit is zo herkenbaar tis dat het moet om een kindje te krijgen maar zwanger zijn is niks voor mij.
    meer omdat ik mezelf niet ben misselijk moe minder vrolijk enz. geniet van schopjes hoor maar ben blij als de kleine straks in mijn armen ligt.
    zwanger zijn mag over geslagen worden wat mij betreft.
    zelfs het denken in stapjes vind ik lastig nog 15 weken vind ik echt nog veel te lang klinken voor het zwanger zijn. daarin tegen moet ik ook voor die tijd nog een ander huis vinden en dan vind ik 15 weken weer erg kort hahahhaahahahahah

7. Aloe

Aloe Niet meer actief

Oh meid zo herkenbaar. 15 weken poooooeeeh, vreselijk lang.
    Ik moet er nu nog 4 en dat vind ik al lang. Idd het jezelf niet zijn, steeds beperkter worden. De schopjes vind ik leuk ja maar dat is het dan ook wel.
    Onze geschiedenis alleen al maakt een zwangerschap heel zwaar......nee, ik hoop zo op een levend en gezond kindje en dan is het klaar...

8. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    eerst ging het langzaam omdat ik te nieuwschierig was naar:

- blijft het goed gaat
    - wat is het geslacht
    - is alles goed op de 20 weken echo

Maar daarna is het snel gegaan en nu hoef ik nog maar 4,5 week! en miss zelfs korter ivm keizersnede....

9. Crazy angel

Crazy angel Bekend lid

13 jan 2008
    794
    0
    0
    misschien komt het ook door het weer/tijd van het jaar van bevallen (herfst dit keer).
    met mn eerste ging de tijd namelijk veel sneller omdat het toen gewoon aldoor prachtig weer was van begin tot eind en beviel in de zomer

10. SuzieQ

SuzieQ Actief lid

28 jan 2011
    395
    0
    0
    Aan de ene kant vind ik het ook super langzaam gaan, maar als ik er dan aan denk dat over 15 weken de baby er al is dan schiet ik bijna in de stress. We moeten nog de hele babykamer doen, wel alle spullen al binnen.
    En dan nog mijn werk, wat ik allemaal nog af moet krijgen voor die tijd aah

11. Yara84

Yara84 Lid

10 jul 2012
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ook ongeduldig en ik ben pas 6,5 zwanger!! Tegelijk met die ongeduldigheid ook de spanning voor elke echo. Ik heb net een echo gehad waarop we een klein boontje en een hartslag zagen, maar nou moeten we 4 weken wachten voor de volgende echo die dan moet zeggen of ons kindje zich nog steeds goed aan het ontwikkelen is... Daarna weer de combinatie test en de 20 weken echo.
    Pfff inderdaad, afleiding is gewenst haha.
    Kan niet wachten om aan het werk te zijn.
    Maar goed, ons geduld word na 9 maanden wel beloond :)

12. Behappy

Behappy Niet meer actief

de eerste 21 weken gingen snel .. nu vind jk het echt langzaam gaan
    haha ongeduldig

13. Behappy

Behappy Niet meer actief

daar heb je gelijk in.
    Ik zit nu sinds eind mei thuis en ik verveel
    me dood !, heb geen andere kids waarvoor ik moet zorgen ..
    morgen ga ik maar weer een stukje fietsen dan gaat de tijd toch wat sneller
    of ik moet een hobby
    gaan zoeken ofzo haha

14. rianne19

rianne19 Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.366
    0
    36
    Purchaser
    Zuid-Holland
    Bij mijn eerste keek ik haar ook uit mijn buik. Kon me niet snel genoeg gaan! Maar achteraf had ik spijt dat ik zo ongeduldig was en miste ik het zwanger zijn. Nu heb ik een beetje een balans hierin gevonden. Probeer echt te genieten want straks is alles anders en zijn jullie nooit meer met zen tweetjes. Tuurlijk wordt het leuker als de baby er is. Ik weet nog dat toen ze er eindelijk was dat ik dacht, ja dit is de reden dat ik leef en waar ik heel mijn leven aan kan wijden! Maar nu heb je nog even tijd voor jezelf! Ga lekker uitgebreid douchen,maskertje erbij, zomaar de stad in, gewoon omdat het kan. Ze komt vanzelf en dan heb je de rest van je leven met haar.

15. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

Ik ben ook blij als de kleine geboren is. Ik vind zwanger zijn echt niet leuk. Voel me beroerd en heb pijn. Ook kan ik niet de dingen meer doen die ik wil.

Wel is het me allemaal waard omdat ik weet dat ik er een prachtig beebje voor terug krijg. Voor mij word dit het laatste kindje. Hierna laat ik me steriliseren.
    Jammer dat mijn partner niet zwanger kon wezen, was het een stuk prettiger :D

16. Son1980

Son1980 Bekend lid

2 jun 2012
    689
    1
    0
    Zo lang ik bezig blijf gaat het wel maar als ik ff niets te doen heb vind ik de tijd zo langzaam gaan...... Dus ik blijf bezig met schoonmaken en eten koken. En afspreken en winkelen.

Tis niet anders kindje moet groeien en sterk worden en helaas duurt dat 40 weken. Gelukkig zijn we geen olifanten .... Hahaha

Mijn tip is ga er niet op zitten wachten...dan duurt de tijd zo lang. Bij de eerste deed ik niets anders dan wachten tot t zo ver was. Pfffff negen maanden duren dan nog veel langer ik geniet nu veel meer er van.....

Laaste romantische momenten met mijn man en laatste gezellige momenten alleen met mijn dochter !!! Alles word anders.

17. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    Haha, zo herkenbaar! Toen ik net zwanger was zat ik de dagen te tellen naar de 12 weken ("veilige periode"), daarna naar de 15 weken (geslachtsecho) en ik vond het steeds allemaal zooooo verschrikkelijk langzaam gaan. Maar ik ben ook enorm ongeduldig.
    Ik vind het nu sinds 2 weken ineens hard gaan en opschieten, maar daarvoor....... pffff. :)

18. Kelliee

Kelliee Niet meer actief

Ik vond het ook zoooo lang duren.. Maar nu ze er uit is mis ik het zwanger zijn. Dus geniet ervan!

19. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    Oh ik vind het juist zo snel gaan.
    Kan me nog herinneren dat ik rond de 12 weken op controle kwam en er verteld werd dat ik met 27 weken voor mijn rhesus -c weer zou moeten bloedprikken ( bij mijn andere 2 was die nog niet bekend als test )Heb zo'n hekel aan bloedprikken meestal prikken ze ook eerst 3x mis. Maar toen dacht ik echt nog : Dat duurt nog heel lang. 2 weken geleden zat ik daar weer met een naald in mijn arm en vond de weken voorbij gevlogen. Het scheelt denk ik heel erg dat het 3e is en ik weet dat dit echt wel de laatste is. Ondanks dat ik ook heel erg graag wil weten wie er in mijn buik zit , wil ik ook erg graag genieten van deze zwangerschap.

20. sweetydaantjuh

sweetydaantjuh Actief lid

2 jan 2012
    175
    0
    0
    NULL
    Zwolle
    Nou ik ben er dus ook zo 1 die zwanger zijn echt niet leuk vind.

Mag voor mij wel wat sneller gaan ook, Vrijdag ben ik 33 weken...dan nog 7 weken... kan de tijd wel voorbij kijken, en stiekem hoop ik dat ze eerder komt..

Zo veel lichamelijke klachten...Bij mijn eerste zwangerschap helemaal niet gehad, maar deze!! jeetje... alles doet me zeer, kom amper vooruit, en dan te bedenken dat mn zoontje 18 maand is, dus een echt handenbindertje..

Maar inderdaad, we weten waar we het voor doen, en hopelijk na die tijd al het leed weer vergeten toch? ;) Je krijgt er zoiets moois voor terug :D

Deel Deze Pagina