sommigen van jullie zullen het zich nog wel herinneren, mijn zoon de "moordvent" van de week heb ik nog eens het hele topic door gelezen en zo opeens staat het kdv vandaag weer in de krant...... ze zijn officieel failliet !!! * 8 rechtzaken tegen andere ouders verloren en een flinke schuld bij die ouders, de ex werknemers, en bij de eigenaar van het pand wat ze huurde * een doorstart zit er voor haar dus niet in. * is het heel erg als ik daar totaal niet rouwig om ben het gezeur en gedoe met het kdv is nu dan eindelijk echt helemaal over, voor ons was het al over, ze heeft in februarie beloofd ons met rust te laten, en dit heeft ze gedaan, maar toch bleef ze doorgaan bij andere ouders, en rechtzaken tegen ze aanspannen geld van ze eisen, en nu is ze gewoon failliet, ! ook voor de andere ouders is het eindelijk achter de rug ! meiden die mij en mijn gezin steeds gesteund hebben, ook toen hij in het ziekenhuis lag, onwijs bedankt !! jullie zijn echt top,
ik kan me voorstellen dat je erg zeker niet rouwig om ben! (hoewel het niet grappig is kwam er wel een glimlach op mijn man bij het woordje ''moordvent'')
Eigen schuld! Zo'n raar mens hoort toch uberhaupt niet op een KDV te werken? Ik kan me heel goed voorstellen dat je hier niet rouwig om bent! Ik zou taart eten vanavond!
De eigenaar van het kdv had tegen ons gezegd dat onze zoon bijna iemand vermoord had door het afpakken van een verrekijker En omdat wij niet Naar een psycholoog wouden zijn we weggestuurd van het kdv en eiste ze 1500 euro van ons
Eigen schuld, dikke bult. Net goed. Is der verdiende loon. Ben hier walgelijk hard in, maar zo'n vrouw hoort niet haar eigen kinderdagverblijf te hebben.
Whahha ow sorry mejojo maar ik schiet gewoon in de lach! Maar zal voor jullie echt niet leuk geweest zijn. Soms is het heel fijn als mensen toekomt wat ze verdienen! Geniet lekker van je moordventje
Zou een mooie hema taart bestellen naar haar adres! Je weet wel zn foto taart (uiteraard met een plaatje van een verrekijker)
Dat heet nou Karma Ik kan me goed voorstellen dat je daar niet rouwig om bent ... Die doos was werkelijk niet van deze planeet ...!!
Ik kan er nu een jaar later ook wel om lachen hoor Gewoon om feit dat ze zo gestoord is en dat ze werkelijk denkt dat een kind van amper 2,5 denkt zo jou ga ik de verrekijker eens afpakken want dan komt het touw bekneld en ga je dood
Wat een maf wijf zeg!! Gelukkig is ze failliet, voor jullie ook een stuk rust denk ik. Geniet van een lekker stuk taart haha
Jeetje wat een malloot dat wijf... Als kdv leidster ben je er dan toch voor om de kinderen erop te wijzen dat het anders moet Fijn voor jullie dat het nu achter de rug is, lekker voor haar dat ze met de gebakken peren zit EN ook echt niet opnieuw kan beginnen. Ze moet zelf naar een psycholoog