ze is failliet :D !!

Discussie in 'De lounge' gestart door Popkoorn, 12 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

sommigen van jullie zullen het zich nog wel herinneren, mijn zoon de "moordvent"

van de week heb ik nog eens het hele topic door gelezen en zo opeens staat het kdv vandaag weer in de krant......

ze zijn officieel failliet !!!

* 8 rechtzaken tegen andere ouders verloren en een flinke schuld bij die ouders, de ex werknemers, en bij de eigenaar van het pand wat ze huurde *

een doorstart zit er voor haar dus niet in.

* is het heel erg als ik daar totaal niet rouwig om ben ;)

het gezeur en gedoe met het kdv is nu dan eindelijk echt helemaal over, voor ons was het al over, ze heeft in februarie beloofd ons met rust te laten, en dit heeft ze gedaan, maar toch bleef ze doorgaan bij andere ouders, en rechtzaken tegen ze aanspannen geld van ze eisen, en nu is ze gewoon failliet, !

ook voor de andere ouders is het eindelijk achter de rug !

meiden die mij en mijn gezin steeds gesteund hebben, ook toen hij in het ziekenhuis lag, onwijs bedankt !! jullie zijn echt top,

:D :D :D :D

2. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    ik kan me voorstellen dat je erg zeker niet rouwig om ben!

(hoewel het niet grappig is kwam er wel een glimlach op mijn man bij het woordje ''moordvent'')

3. bagheera

bagheera Bekend lid

2 aug 2011
    746
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waar gaat dit over precies? Kan ik dat topic ergens terug vinden?

4. Eigen schuld! Zo'n raar mens hoort toch uberhaupt niet op een KDV te werken? Ik kan me heel goed voorstellen dat je hier niet rouwig om bent! Ik zou taart eten vanavond! :D

5. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Wat fijn dat een zo onproffesioneel iemand ook echt niet meeer verder kan nu!

6. Popkoorn

De eigenaar van het kdv had tegen ons gezegd dat onze zoon bijna iemand vermoord had door het afpakken van een verrekijker

En omdat wij niet Naar een psycholoog wouden zijn we weggestuurd van het kdv en eiste ze 1500 euro van ons

7. Kerszje

Kerszje Niet meer actief

Heel fijn dat het nu echt allemaal voorbij is!

8. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    Eigen schuld, dikke bult.

Net goed. Is der verdiende loon.
    Ben hier walgelijk hard in, maar zo'n vrouw hoort niet haar eigen kinderdagverblijf te hebben.

9. bagheera

bagheera Bekend lid

2 aug 2011
    746
    0
    0
    NULL
    NULL
    Whahha ow sorry mejojo maar ik schiet gewoon in de lach! Maar zal voor jullie echt niet leuk geweest zijn.

Soms is het heel fijn als mensen toekomt wat ze verdienen! Geniet lekker van je moordventje :D

10. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Oooh wat fijn!
    En nee hoor! Dat is helemaal niet erg :).
    Ik zou ook een gat in de lucht springen!

11. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Goed nieuws voor jou! idd een grote taart kopen en het gaan vieren met jullie allen :)

12. bagheera

bagheera Bekend lid

2 aug 2011
    746
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zou een mooie hema taart bestellen naar haar adres! Je weet wel zn foto taart (uiteraard met een plaatje van een verrekijker) ;)

13. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Dat heet nou Karma :D:D:D

Ik kan me goed voorstellen dat je daar niet rouwig om bent ... Die doos was werkelijk niet van deze planeet ...!!

14. Popkoorn

Ik kan er nu een jaar later ook wel om lachen hoor

Gewoon om feit dat ze zo gestoord is en dat ze werkelijk denkt dat een kind van amper 2,5 denkt zo jou ga ik de verrekijker eens afpakken want dan komt het touw bekneld en ga je dood

15. Popkoorn

Haha ben echt blond
    Ik kon niet op dat woord komen dat zocht ik eigenlijk voor de titel KARMA haha

16. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Geweldig:D:D:D

17. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Wat een maf wijf zeg!! Gelukkig is ze failliet, voor jullie ook een stuk rust denk ik. Geniet van een lekker stuk taart haha :D

18. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ben blij voor je! Ik snap helemaal dat je blij bent met dat gevoel van 'gerechtigheid'.

19. Linana

Linana Niet meer actief

Jeetje wat een malloot dat wijf... Als kdv leidster ben je er dan toch voor om de kinderen erop te wijzen dat het anders moet ;)
    Fijn voor jullie dat het nu achter de rug is, lekker voor haar dat ze met de gebakken peren zit EN ook echt niet opnieuw kan beginnen.
    Ze moet zelf naar een psycholoog :p

20. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    :D fijn hoor

Deel Deze Pagina