af en toe zie je een buikje en dan weer niet.hoe kan dat? en bij de hoeveelste week zie je het buikje?
vanaf een week of 18-20 ga je echt snel zien dat je in verwachting bent, sommige al eerder natuurlijk, maar over het algemeen genomen gaat je buik echt goed groeien vanaf een maand of 4-5...
Ik ben nu bijna 17 weken zwanger en bij mij zie je het nu ook pas een beetje ligt er ook aan wat voor kleren dat ik aan heb hoor anders dan zie je vrij weining tot niks
als ik heel veel gegeten heb zie je een buikje, maar dat heeft niets met de baby te maken. maar het is wel zo dat je het bij sommige al eerder ziet dan bij anderen. en het ligt er natuurlijk ook aan of je het wil laten zien.
Ik ben nu bijna 33 weken zwanger, en ik heb ook nog steeds een klein buikie. Volgens de VK groeit ie goed, ik vraag me soms alleen af waar hij dan zit
toen ik 6 week zwanger was had ik al een buik net of ik al wel 6 maand heen was....en nu is die helemaal weg :s
ik heb bij beide een heel "net"buikje gehad, toen ik later bevallen was waren ze af en toe stomverbaasd omdat ze me nooit echt "echt" zwanger hadden gezien hahaah maarre er kwamen toch echt wel mooie 7 ponders uit en mijn eigen kleren zaten gelijk weer als gegoten...
Ik ben nog maar bijna 9 weken en ik kan mijn spijkerbroeken al niet meer aan. Ik heb gehoord dat dit komt omdat je darmen uit gaan zetten?? Als ik een strak shirtje aandoe kun je het al best wel zien, maar inderdaad ligt het eraan of je het wilt laten zien!! Als je zo'n buikband om zou doen zou iedereen zwanger lijken...
Ik kon ook al vrij snel mn broeken niet meer dichtkrijgen, heb dus al snel een positiebroek gekocht... Ik had ook al snel een buikje. Nu vragen mensen al aan me of ik nog lang moet, als ik dan zeg dat ik 27 weken zwanger ben dan kijken ze heel verbaasd, ze hadden verwacht dat ik al snel zou moeten bevallen...
Ik loop nu al in een positiebroek. Ik vraag me af waar dat in hemelsnaam heen gaat Ik wordt nog echt een olifant, vrees ik.
ik liep tegen die tijd ook al in een positiebroek, het zijn ook je darmen, als die wat minder snel gaan werken hoopt alles op, en dan zit een gewone broek niet bepaald fijn dat drukt zo op je buik. ben nu ong. 4 maand (foto in me album) en er vroeg laatst iemand of er misschien 2 inzaten, omdat ik schijnbaar toch wat dikker ben als het gemiddelde, maar ja dat zegt niks, maybe word ik komende tijd wel minder dik, en pas op eind weer heel erg. maar ben benieuwd... haha
haha ik weet nog dat ik bij mijn vorige zwangerschap bij de prenatal zo`n leuke buikband halen wou, toen was ik 7 maanden. nou ik had er wel bretels bij aan mogen doen anders zakte die terug op mijn knieen.
Mensen beginnen nu toch iets te vermoeden dat ik zwanger ben. sommigen durven het nog niet te vragen en mn buren beginnen het toch echt te zien nu. Kan nog wel mn oude broeken aan maar wel strak. Mn buik is echt sinds een week flink gaan groeien en dat zal het ook blijven doen.
Mijn vriendin liep met 8 weken al met zo'n buikband, vreselijk. Als je van je zelf al een beetje dik bent en je zet hem lekker uit... Ik hou niet zo van zulke types, doe maar gewoon hihi. Ik ga pas showen als ik echt een buik heb haha
Ik heb precies hetzelfde, bij mij denken ze ook dat ik ieder moment kan bevallen, terwijl ik nog 3 maanden "moet".......!!
Ligt ook aan bjv. opzetten van je darmen, als je de ene dag een buikje hebt en de andere niet! En is per persoon heel verschilllend. Ik weet bijv. dat als je sterke buikspieren hebt, het (veel) langer duurt eer je een buikje ziet. En aangezien ik behoorlijk sterke buikspieren heb, verwacht ik dat het bij mij nog erg lang kan duren voor dat je iets ziet. Nou ja hoor, maakt me niks uit, kan ik mooi nog mijn normale kleren aan! Is weer een voordeel! En de ligging vd placenta en beeb is ook belangrijk. Als het kindje meer in je rug ligt, is het ook logisch dat je niet snel een buije krijgt. Komt wel goed hoor!
Ik ben nu 19 weken zwanger en sinds vorige week is het pas echt een beetje buik van 'ik ben zwanger'. Daarvoor leek ik gewoon dikker. Nu komen er ook pas mensen naar mij toe en spreken ze me aan (bv in de winkel) dat ik zwanger ben. Mijn buik is pas echt gaan vormen met 18 weken dus. In mijn album staat een foto. Met kleren aan (losse) kan ik het nu nog verbergen. Ik doe dus lekker veel strakke kleren aan nu!
ik heb vandaag voor het eerst weer een rok aan en die zit toch strakker dan vorig jaar!!! heb nu wel echt zon twijfel geval buikje dat mensen kunnen denken; is ze zwanger of heeft ze teveel gegeten, hihi nu heb ik er dus een mooie sjaal om heen gedaan en krijg de hele dag al reacties erop, Leuk!! Ga van de week nog ff wat meer sjaaltjes aanschaffen...
Ik draag sinds vorige week positiebroeken, ( heb er twee gekocht, lang spijkerbroek en een 3/4 spijkerbroek) Wat zit dat dan meteen stukke beter! Heb twee weken met een touwtje door mijn oude broeken gelopen Wel ontzettend prijzig die kleding!! Maar voel me er wel een stuk zwangerder door!!
haha ik had gister een linnen broek aan van vorig jaar, die wou niet echt meer dicht. en als ik hem open laat staan kan het wel met een tuniek, maar vind het een raar idee dat ik met open broek loop. dus die ligt op het stapeltje "verdwijn" kleding. maar verder pas ik overal nog wel in.