ik ben nu bijna 28 weken zwanger van mijn eerste , en ben nog maar pas 3 kg bijgekomen . sommige beginnen nu twijfelend te vragen of ik zwanger ben? en die schrikken zich dan rot wanneer ik vertel dat ik uitgerekend ben op 7 september best wel leuk, ook moet ik niet veel geld uitgeven aan ruimere kledij, want ik kan nog steeds in mijn trainingsbroeken . liefs
Mensen schrikken mij mij ook als ze horen dat ik nog maar 8 weken hoef. Het heeft ook lang geduurd voordat je echt wat begon te zien (dus ook met kleren aan). Nu kun je er niet meer om heen, maar sommige mensen hebben een veel dikkere buik dan mij en zijn nog niet zo ver, heel raar. Vandaag op controle geweest ben nu in totaal 9 kilo aangekomen, dus het moet toch ergens zitten
Kreeg ook pas met 20 weken een klein buikje. Nu gaat het toch wel wat harder groeien. Ga nu ook wat strakkere kleding dragen waardoor iedereen kan zien dat ik zwanger ben . Vanmorgen zei een moeder nog op school, hé jij bent zwanger dat wist ik nog niet. Eerlijk gezegd vind ik dat ook wel leuk om te horen; het uitbuiken komt toch wel maar mag van mij nog best even duren. Hoe minder buik hoe liever; zit toch alleen maar in de weg. Silly
Ik had toen ik zwanger werd de vrees dat ik tonnetje rond zou worden, omdat mijn zus bij haar beide zwangerschappen al heel snel rond was, maar ik moet zeggen dat het mee valt. Ik heb wel een klein buikje, maar niet zo dat het voor iedereen al opvalt dat ik zwanger ben, ik kan mn eigen broeken nog aan, behalve twee die wat strakker zaten.
Ik ben nu in de 11de week en had al vanaf week 5 een opgeblazen buik maar dat kwam zeker van de darmen maar nu twijfel ik daar toch over want als ik recht sta en probeer mijn buik in te houden dan heeft het toch wat vorm. Dit was al te zien van week 8 vond ik. Natuurlijk wordt mijn buik meer opgezet aan het eind van de middag want dan heb ik gegeten en dan zet het indd wel meer uit maar ik neem mijn buik fotos smorgens en ik zie toch duidelijk een buikje. Op mijn werk vragen ze zich af of ik geen tweelingen krijg hihi we zullen zien
hoi allemaal, Het is een beetje dubbel, aan de ene kant als je zwanger bent kun je niet wachten tot je het kunt zien aan de andere kant als je die buik dan hebt dan zit ie ook weer in de weg, hahahhaa Ik ben zwanger van ons 4e beebje en mijn collega's en kennissen denken allemaal dat ik een maand of 6 á 7 ben, als ik dan vertel dan ik nog 6 maanden moet zie je verschieten van kleur, hihihi. Maar lastig is het wel, want ik pas natuurlijk helemaal niets meer en ik ben het ook wel een beetje zat dat niemand je gelooft als je vertelt dat je nog maar 3 maanden bent... Verder is het heerlijk en heb ik weinig te klagen!
Ik kan mijn gewone kleding al een week of 2 niet meer aan, alleen nog de strech broeken die kan ik nog wel aan... Ik moet echt dringend op zoek naar positie kleding maar dan moet ik echt naar de stad, hier verkopen ze helemaal geen positie kleding. Hoop dat er morgen koopzondag is hahaha
Ik heb vanaf 19 weken pas echt een zwangerschapsbuikje,die nu de laatste 2 weken erg hard aan het groeien is. Het valt nu mensen uit mijn omgeving pas echt op. Dus nog even geduld, vanaf 20 weken kan het ineens erg snel gaan. Groetjes Sämira