Ik ben nu 38.3 en ik merk dat me irritatie level wat hoog is. Iedereen die je ziet zegt maar he dikke bolle eend pinguïn zo aardig wt kilo's. Zijn er 14valt best mee dus. En dan niet te vergeten o je gaat nu wel tekenen in gezicht zeg jeetje Dan denk ik duhloop tegen het einde zit al vanaf w 17thuis vanwege bi en ben zwanger idioten gek he dat ik verander. 1stel X ia het nog leuk maar erna word het wel minder leuk zeg maar. En waaaaaaaaarom denken ze dat ze maar alles kennen zeggen. En dat je het ook altijd leuk opvangt. Grrrrrrrrrrr
Tsja ik denk dat dat bij ons allemaal wel bekend is. Hier ook steeds van dezelfde mensen commentaar. En laten dat nu net mensen zijn die zelf ook graag kinderen willen. Ik ben dan gewoon zo hard om te zeggen "je zou willen dat je vrouw zo dik was!!" Vind het uiterst respectloos om zo tegen een zwangere vrouw te praten,het is toch helemaal niet grappig maar MOOI! Dus gewoon zorgen dat je je mondje klaar hebt om er *bam* iets op terugte zeggen....zo mee klaar!!
Hahaha ja das wel goed van je. K ben er niet goed in helaas. K lach het leuk en lief weg en dan later tegen vriend zeg k er wat van die dn elke x heel lief zeg nee hoor schat die mensen zijn gek. Hahahaha Vind gewoon zo irritant worden. Als hun dik zijn en k zeg he bolle is het respectloos of wat dan ook. En nu mag het maar oomdat het tijdelijk is. Hou lekker alles voor je. Ik ga miss toch nog maar eens proberen wat terug te zeggen zoals jou. Miss helpt dat
Ik zei altijd als ze een opmerking maakten over een dikke buik "ik ben zwanger, maar wat is jouw excuus?" Gaf mooie blikken, moet ik zeggen.
Ik snap dat het vervelend is, maar kun je niet iets anders verzinnen? Dit vind ik een hele "nare" opmerking.......
Ik zie het altijd zo, sommige mensen kunnen gewoon totaal niet inschatten hoe groot een buik word of is als er een baby inzit...daarnaast draagt iedere vrouw anders en dat snappen de meeste ook niet... en mensen hebben het idee dat ze "iets" tegen je moeten zeggen.. Ik zeg altijd gewoon, nee hoor ik ben niet dik. Ik ben gewoon zwanger. DOEI
ik probeer ook altijd die opmerking van ik ben zwanger wat is jouw excuus te zeggen. briljante gezichten en gegarandeerd de volgende keer geen opmerking van die kant meer
Nee kan ik niet..voor mij is het ook nare opmerking!!:x En dat zei ik duisteren iemand die graag kinderen wil waarvan zijn vrouw nog niet wil! Dat is bij hun dus een hele discussie..dus het is niet zo dat ze in de Mmm zitten ofzo
Ik heb daar met mn zoontje nooit last van gehad. Iedereen deed altijd wel normaal en verwacht dat ze het nu weer doen. Maar wel rot zeg dat het zo moet
en ook al zitten ze in de mmm, ik vind niet dat je zulke opmerkingen te maken hebt. Die mensen zullen dat overigens ook niet doen hoor volgens mij, maar dan mag je zelf ook wel hard zijn. Ik heb een opmerking in dezelfde strekking als andere dames, ik zeg altijd: bij mij is het na 9 maanden weg. En ja dat heb ik ook wel eens tegen een enorm dik iemand gezegd...sorry hoor, maar als je met je 100 kilo tegen mij dikke olifant durft te zeggen terwijl ik maat 34 heb en alleen een buik van voren..kun je hem krijgen!!
Precies,dat wilde ik er ook bij zetten maar heb ik maar gewist voor als dat als "te hard" wordt gezien. Mensen uit de Mmm zullen dat heus niet snel zeggen. Die persoon waar ik het over heb die zegt het ook nog steeds waar dus menige mensen bij zijn en staat graag in de belangstelling en is erg lollig. Hij maakt zo een opmerkingen meerdere keren op 1 avond en dan is het mijn groots recht om ook een nare of vervelende opmerking te maken. Dan noem ik "actie,reactie"
Ik ben nog helemaal niet zo ver, maar mijn buik is al flink zichtbaar en ben al wat aangekomen. Krijg je meteen te horen 'je zal wel flink vreten nu he'. Nee niet echt dus, maar ik trek me er niets van aan. Ben blij met m'n buik want IK ben zwanger Als je zwanger bent meent iedereen iets te mogen zeggen, terwijl ze je voorheen nog geen hallo zeiden. Ik denk gewoon ze zijn niet slimmer of maak een quasi 'grappige' opmerking. Het zijn toch vaak de mensen zonder kinderen, die wat moeten zeggen. Toevallig gisteren ook zo iets. Ik zeg tegen mijn schoonzusje, dat ik een te gekke luiertas heb gekocht. Zij helemaal enthousiast en leuk. Zegt iemand anders 'komt het kindje al bijna'. Ik: hoe zo? Moet nog wel even. Zij: dat je al een tas hebt gekocht als het nog zo pril is. Straks gaat het mis. Ja sorry hoor, maar mijn omgeving gaat er vanuit dat het mis gaat!!! Ik heb die gedachte totaal niet en het kan ook later mis gaan. Dan bewaar ik de tas wel hoor. Met schaamrood op de kaken liep ze weg. Niet te veel van aantrekken denk ik al is dat met hormonen niet altijd makkelijk
Ik krijg nu alleen complimentjes gelukkig. Ben slank em draag alles naar voren dus hoor heel veel jee wat een mooie buik en je straalt. Alleen eerste 4 maanden leek k wel een puber door de pukkels en zag wit van de misselijkheid en vemoeidheid. Dat irriteerde me enorm als mensen zeiden jeetje dat word vast een meid aan je huid te zien. Dan werd k ook echt geirriteerd en zei er wat van. Mensen denken ind alles te mogen zeggen als je zwanger bent! Maar ja komt allemaal goed! En ind wij zijn zwanger en dat is ons excuus!
Nee en ik draag ook naar voren,heb gewoon maat 38. Eigenlijk begint mijn gezicht nu pas voller te worden..ben 6,5kg aangekomen dus vind niet dat ik "dik" ben geworden om mijn MOOIE dikke buik na Maar inderdaad,mensen moeten gewoon iets te zeggen hebben en sommige mensen geven niet graag complimentjes. Gelukkig krijg ik ook hèèl veel leuke en lieve reacties.
kaat, ik vind het ook super als mensen wat over mn buik zeggen, gelukkig over het algemeen alleen maar positief, ben er erg trots op. Maar een dikke olifant laat ik mij niet noemen melanie, idd ik ken verschillende mensen in de mmm en die halen het echt niet in dr hoofd om zoiets te zeggen.
Ja ik zit ook gewoon aan de maat 38. Maar zou k wel maar 48hebben vind k het gewoon irritant Het is ook wel leuk bedoeld maar zeg dan goh wat eenmooie buik. Gelukkig zeggen dat er ook genoeg maar is gewoon een bepaald aantal die het niet ken en denken zo grappigte zijn want iindd op een verjaardag of als ee meer mensen bij staan.
Ja heel irritant, ik hou me altijd maar voor dat ze niet weten wat te zeggen dus dan maar iets lomps! Mijn papa is overigens een schat. Die zei gisterenavond, goh je wordt er alleen maar mooier op nu je zwanger bent! *zwijmel* en vanmiddag zei hij weer, je ziet er echt goed uit! Terwijl andere familieleden rustig zeggen, jeetje je krijgt nu echt wel een buik!! Alsof dat zo verbazingwekkend is als je 27 wkn zwanger bent!
Hahaha moest wel even lachen om je titel hoor. Maar sommige mensen denken gewoon echt niet na bij wat ze zeggen joh. Dat is nu je zwanger bent, doen ze ook als je net bevallen bent. (die bepaalde groep mensen doet dat denk ik altijd ) Ik ben op een gegeven moment maar gewoon oostindischdoof geworden, werd gek van alle domme opmerkingen. Ik ben maar een kleintje en had echt een giga buik. iedereen ging te pas en te onpas zeggen/vragen: Zooooo wat een dikke buik. En hoeveel ben je al wel niet aangekomen??
Hahaha ja dat is wat ik eigenlijk zou zeggen Ja precies en soms doe je nog extra je best iets meer make uppie zodat je wat kleur heb en dan komen ze alsnog zo je gezocht gaat nu echt tekenen hebbie geen make-up op zeggen goh wat zie k je er moe uit. Glrrrrrrrrrr
Nou ik ben nog niet eens 20 weken maar ben inmiddels door iemand al vaak uitgescholden voor "dikke". Inderdaad, in het begin lach je erom, later probeerde ik het weg te lachen. Op het laatst werd ik alleen maar verdrietig en huilde ik de hele weg naar huis. Mijn man heeft gepraat met deze persoon. Een sorry kon er niet vanaf. Ik vind het erg respectloos wanneer mensen zo praten. En ik ben juist trots op mijn buikje. Gelukkig van alle normale mensen leuke reacties gehad. Ts: ik kan me je titel een beetje voorstellen. Geniet nog even van je buik en je zwangerschap.