hoi, volgens fertility friend nog steeds geen eisprong, waarom is mijn temp dan omhoog gegaan? hoop dat iemand hier antwoord op hebt. http://www.fertilityfriend.com/ttc/chartgraph_module.php?d=2007-12-30 groetjes silvana
klopt je cyclus banner? houd je naast het tempen ook je slijm in de gaten? je kan als FF niet duidelijk is een ovutest doen voor de zekerheid. de link doet het trouwens niet bij mij.
ovulatietesten vond ik niet duidelijk. als ik op de link klik verschijnt mijn tempkaart wel. banner is maar een richtlijn van mijn laatste cyclus, zelf denk ik dat ik niet ver naast mijn cyclus van vorige maand zit.
dit topic kan gesloten worden, ben nu al zo lang bezig met die foto........geen zin meer in......wat een gedoe zeg. in ieder geval bedankt voor jullie reactie
Josien, je ziet je eigen kaartje Silvana, je kunt 'm ook in je album zetten, dan kijken we even naar je kaartje.
in het album lukt het ook niet, dan zegt ie niet toegestane bestandsoort. raar hoor, die andere foto's lukken wel die in mijn album staan. inmiddels heeft ff een eisprong aangegeven maar vindt het toch nog een beetje vreemd. zal mijn temperatuur noemen: de eeste verhoging ging van 36.5 naar 36.8......ik dacht eisprong! meestal bij mij 0,3 hoger. na 5 dagen 36.8 gehad te hebben ging ie naar 36.5 de dag daarop schoot ie naar 37.0 FF zegt dat dit mijn eisprong is 0,05 hoger, 5 dagen 37.0 gehad en vanochtend werd ie zelfs 37.3. heb dus 2 maal tempstijging gehad. normaal heb ik 36.6/36.7 en na eisprong 37.0/37.1, enkele keer 37.2 moet ik nu FF aanhouden en uitgaan van de laatste verhoging als eisprong?
Hoi Silvana, Om je kaartje in je album te krijgen, moet je hem opslaan als jpeg. Sla je kaartje op je pc op, open hem met Paint, kies "opslaan als" en kies de uitgang jpg of jpeg. Sla hem dan op in je album. Misschien heb je een "triphasic pattern"; een 2e temperatuurstijging 7-10 dagen na je eisprong, die op zwangerschap zou kunnen duiden. Ik moet echter je wel je kaartje zien om dat evt. te kunnen zeggen.
Misschien inderdaad een triphasic patttern, maar het volgt wel snel na je eisprong. Kan nog alle kanten op. Spannend.
tempkaart van vandaag in mijn album gezet. had vandaag 37.48....nog nooit zo hoog gehad. zaterdag een negatieve test. wacht nu tot donderdag met testen.
Hey, ik zou vanmiddag ook even je temp opnemen voor de zekerheid. Kijken of je koorts heb, want anders is het wel te verklaren waarom je zo hoog vandaag bent. Hoop dat je snel posi test!
Is je temp vandag nog steeds hoog? Spannend joh, hoop het zo voor je! Ga voor je duimen vandaag hoor, dat je snel een posi test hebt! Liefs parels
ben woensdag ongi geworden. donderdag had ik 36.8 en vrijdag 37.0.....dat vindt ik dan wel weer raar maarja, ik heb een heel raar lichaam. wij hebben nu dan ook besloten om na 16 maanden de huisarts te bezoeken en vrijdag hebben we een afspraak.