Hallo, Voel me een beetje sip ! Hopelijk kunnen jullie me een beetje geruststellen! Zoals je hieronder kunt lezen heb ik erg lange, onregelmatige cyclussen....nu ben ik deze maand begonnen met temperaturen en zit nu al op dag 27 en nog steeds geen eisprong! Wat denken jullie, zou hij helemaal niet meer komen of heb ik nog een kansje? Liefs, Moosje
Helaas kan ik je niet geruststellen maar ik herken je gevoel zo goed! Ik heb ook hele lange cyclussen (gem. 43 dgn)en heb geprobeerd mijn eisprong op te sporen met ovulatietesten maar zonder resultaat. Later gaf mijn gyn. aan dat ik mogelijk helemaal geen eisprong heb door die lange cyclussen Wij zitten nu in het begin van de MMM om dit verder te laten onderzoeken. Heel veel sterkte en hou goede moed! liefs, Moonie
Misschien ook eens contact opnemen met je ha? Maar dan kan je denk ik deze ronde beter even afmaken met tempen (hij/zij zal je ook laten tempen denk ik). Ikzelf heb er geen ervaring mee. Heel veel succes! Elmo
Hoi Moosje, Het kan wel, hoor. Ik heb (zonder Clomid) wel eens een eisprong op dag 40 gehad. Maar over het algemeen had ik geen eisprong. Na onderzoek bleek dit te komen door PCO. Ben je al bij de HA of gyn geweest? Groetjes Simba
Ja, ben al bij de huisarts geweest omdat ik een beetje ongerust was over mijn lange cyclussen! Zij raadde mij aan twee maanden te gaan temperaturen om er achter te komen of ik wel een eisprong heb. Ook als ze me door wilde gaan verwijzen vond ze t handig als ik al getemperatuurd had. Maar goed, als uit deze maand temperaturen blijkt (dit is de 1e) dat ik helemaal geen eisprong heb ga ik denk ik al wel eerder terug. Dan heeft t volgens mij niet zo heel veel zin meer om het nog een maand op te nemen. Pffff...wordt er soms wel een beetje moedeloos van hoor! Weet wel dat we nog niet eens zo gek lang bezig zijn, maar het lijkt wel of iedereen om me heen binnen no time zwanger is, terwijl wij alweer een eindje onderweg zijn, in april alweer een jaar! Maar goed, proberen de moed niet te verliezen, hebben ook nog zo veel leuke dingen in het vooruitzicht waar we ons op kunnen focussen. Maar t lijkt me zo geweldig zo'n klein ukkie in je handen te houden! Maar ik blijf positief...ook lukt t bij ons ook! Als ze je doorsturen naar de gynacoloog omdat je geen eisprong blijkt te hebben, wat zijn daar dan de eerste stappen? Liefs, Moosje
Dan zal je waarschijnlijk hormonen krijgen. Ik heb nl. ook geen eisprong. Heb de laatste keren wel cyclussen van 70/80 dagen. Heb nu Provera gekregen van de gyno. Om m'n ongi op te wekken. En op de 22 ste dag van mijn cyclus moet ik weer een keer bloed laten prikken. Zou het deze maand nog even aanzien, anders terug naar de HA. Voro evt. verwijzing naar de gyno. Maar over het algemeen doen ze dat pas als je al een jaar bezig bent.