Ik zit alweer op cyclusdag 20 en nog steeds geen eisprong ... Heb al wel een beetje slijm bij het naar de wc gaan, maar nog lang niet de grote klodders/dikke slierten (sorry) die ik altijd heb rond m'n eisprong, gaat m'n lichaam me nu toch weer in de steek laten na een aantal goede rondes? Wanneer mag het nou eens gewoon raak zijn?? We zijn al zo lang bezig (3,5 jaar) en staan nog altijd met lege handen...
Hoihoi, Dat si wel raar ja, als je nu nog geen eisprong hebt. Gebruik je wel ovulatietesten? Bij mij kan het slijm rond de eisprong namelijk ook erg wisselen. De ene keer dik slijm met slierten, en de andere keer niet veel anders dan normaal. Terwijl de ovulatietest dan wel positief geeft. Hoop voor je dat je wel gewoon een ovulatie hebt, begrijp dat je cyclus lang onregelmatig geweest is?
Ik temp af en toe om te kijken of mijn eisprong al geweest is, ovulatietesten heb ik het niet zo op, alhoewel ik ze waarschijnlijk de volgende ronde wel moet gebruiken omdat ik dan van het ziekenhuis moet bellen bij een positieve test voor het maken van de afspraak voor de cryo terugplaatsing... Ik heb de laatste rondes steeds erg veel slijm gehad rond de eisprong, dus ga er vanuit dat dit nu weer zo zal zijn, alleen duurt deze ronde weer langer (heb ik vaker door de PCO). Heb inderdaad lang een onregelmatige cyclus gehad, alleen de laatste tijd was ie wel weer behoorlijk netjes, rond de 30 dagen en nu gaat ie alweer richting de 40 dagen ...
Ah oke, had niet door dat je PCO hebt en als in het zkh loopt. Snapt dat je liever geen OT gebruikt, tempen kan ook prima. Maar als je idd naar het zkh moet voor cryo plaatsing heb je geen keus. Dan moet je wel gaan testen. Wat heb je met het zkh nu afgsproken? kun je ze wel bellen om advies te vragen ofzo? want dat zou ik dat nu gewoon doen. Ze kunne je er wsrs ook niet mee helpen, maar weten dan iig hoe het zit. Succes meid, ik hoop voor je dat je znel zwanger bent
Komende vrijdag hebben we een afspraak in het ziekenhuis over hoe het werkt met de cryo's en als ik dan nog steeds mn eisprong niet gehad heb dan hoop ik dat ik iets kan krijgen om deze op te wekken en dat ik dan in ieder geval een echo kan krijgen. Er zijn ook meiden die wel hormonen en echo's krijgen, maar is wel weer onhandiger met een eventueel nieuw gezin (ben gastouder aan huis), dus tegen die tijd maar goed bespreken/overleggen met de gyn, ben benieuwd wat zij ervan zeggen dat deze cyclus nu weer zo lang duurt... Ben nu bang dat de volgende cycli ook zo lang gaan duren (of helemaal niet meer komen) en we wachten al zo lang ...
Gister en vandaag eindelijk vruchtbaar slijm gezien (vandaag meer dan gister), hopelijk is mn eisprong dan eindelijk in aantocht!