3D en 4D echo met 30 weken

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Nahla2013, 3 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Hey dames!

Ik ben alweer bijna 30 weken :D

We willen heel graag een 3D en 4D echo en hebben hiervoor een afspraak gemaakt, maar ze hadden pas tijd als ik 30 weken ben.
    Zie je het kindje dan wel goed? Ik ben namelijk bang dat er helemaal niets te zien is als ze al ingedaald is :(

Heb jij een 30 weken echo gehad en hoe vond jij het?

2. Purified

Purified Fanatiek lid

28 mrt 2013
    1.223
    1
    0
    Het ligt echt per persoon en per zwangerschap anders.. Ik had met 33 weken een 3d echo en ze lag niet te ver ingedaald alleen de placenta lag gewoon in de weg dus ik kreeg alsnog niet mooie beelde.

Eigenlijk zou ik dan rond 27 weken gegaan moeten zijn.. maarja..

Als je weet hoe je ligging is dan kun je vragen wat hun aanraden?

3. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Oh wat vervelend! Heb je eigenlijk voor niks zoveel geld betaald.
    Ik weet niet hoe de ligging is :(

Hoe kom ik daar achter? Via de verloskundige?
    Toevallig heb ik a.s. maandag m'n volgende controle, dan vraag ik het gelijk even.

4. Purified

Purified Fanatiek lid

28 mrt 2013
    1.223
    1
    0
    #4 Purified, 3 sep 2013
    Laatst bewerkt: 3 sep 2013
    Ik heb het er nu meteen over gevraagd tijdens de 12 weken echo, en daar kreeg ik ook al te horen dat de placenta aan de voorkant zit.. dus dat betekend dat ik pas heel laat schopjes/beweging ga voelen. Dit kanteld wel iets maar dat betekend gewoon dat het voor mij met de echo waarschijnlijk het weer moeilijker gaat maken later.

Ik heb wel wat leuke beelden gehad bij de vorige zwangerschap hoor, alleen niet zo leuk wat ik gehoopt had. Ze kon er gewoon niet van een mooie angle bij komen, dit heb ik trouwens met meerdere pretechos toen gehad..

Ik denk dat als je tot nu toe nog niks is opgevallen dat het wel goed zit, maar ik zag het toevallig bij de 12 weken echo nu al opvallen..

5. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    Ik had hem met week 27 en volgens mijn verloskundige was rond week 25-28 een juiste termijn zodat de baby precies groot genoeg was voor in het scherm en de mooiste plaatjes. Misschien dat de baby bij week 30 toch alweer te groot is?

Deel Deze Pagina