Mijn zoontje is 14 maanden en hij is nog steeds kaal. Erg jammer, mensen zeggen het ook vaak :x. Ik hoop dat het toch binnenkort flink gaat groeien, mag nu wel... Wie heeft nog meer een kindje zonder haar en hoe oud is hij/zij?
Ik had zelf tot en met 1 jaar amper haar, als ik die foto's zie denk ik oooooooh ik lijk zo op een jongetje!
Hier een zoontje van 9 maanden, met maar een paar sprietjes. Vind er niks aan, hopelijk gaat het snel groeien!
Misschien een idee om zijn koppie kaal te scheren? Bij ons zoontje hebben we dat in de tweede week gedaan. Zijn haar groeit nu echt hard!
Hier ook zo'n kale.. Tegen beter weten in probeer ik elke week een knipje in te doen. Om vervolgens zuchtend het weer op te bergen. Elke dag doe ik haar nu een bandje in. Als ze het af wil trekken kijk ik heel streng. En dan schud ze "nee" met haar hoofdje. Hihi... best zielig eigenlijk..
Hier begon het na haar 1e verjaardag te groeien. Met 1,5 had ze duidelijk wat haar en rond 2 jaar voor het eerst geknipt en kon ze een speldje in. Nu zou ze een staartje in kunnen mits ze dat wilde maar helaas. Dus hier een boblijn en maar een pony laten knippen. Jongste heeft ook een kaal koppie.
Kaalscheren ga ik niet doen, vind ik zielig. Is ook geen garantie voor haargroei. Mijn oudste werd geboren met een flinke haarbos. Dit is wel anders. Maar de meeste hier zijn wel onder het jaar.
Hier gedaan met 10 maanden, toen kreeg ze een paar lange haren. Overigens was ze hier witblond en was ze voor de omgeving nog kaal. Daarna begon het wel iets gelijkmatiger te groeien maar nog wel heel langzaam.
Ik durf te wedden dat het hier over 2 maanden nog steeds een kale kop is.. Afwachten denk ik maar.. Of misschien toch een keer Pokon proberen
Onze dochter heeft ook lang heel weinig haar gehad. Nu is ze 3 en het is nog niet veel. Ze heeft gelukkig wel krullen dus het lijkt nog wat, maar het is nu eindelijk een soort bobje maar het is bovenop nog steeds niet zo lang als aan de zijkanten. Hoop dat het haar van je zoontje snel gaat groeien! Ik kijk het haar van dochter ook dikker en langer maar het wil nog niet werken.
Een zoontje van vrienden van ons is 1 1/2 jaar en begint nu een beetje te groeien. Het is overigens wel witblond dus je ziet er van een afstandje nog weinig van.
Aiden kreeg pas wat haar toen hij ongeveer 14 maanden was. Hij heeft achterop zijn hoofd nu wel haar, maar voorop nog steeds niet veel. Blond trouwens.
Mijn oudste was ook best lang kaal. Maar die heeft nu een dikke bos haar! Iemand die zei in de tweede week het hoofdje te hebben geschoren. Dat meen je toch niet serieus!?
Bij mijn dochtertje beginnen nu een paar sprietjes te groeien... Maar het is echt witblond, dus ze lijkt nog steeds kaal .