welke kleding in wandelwagen

Discussion in 'Baby en dreumes' started by mamagisa, Dec 3, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamagisa

mamagisa Fanatiek lid

Jul 1, 2011
    1,397
    0
    0
    hoi dames, sinds gisteren hebben wij onze mura omgebouwd helaas. Zoontje wilde niet meer in de bak,en krijste alles bij elkaar. In de maxicosi ging het wel goed want daarin kan hij natuurlijk alles zien. Maar goed in de wandelwagen vangt hij natuurlijk ook meer wind, en ik weet even niet hoe ik hem nu met deze temperatuur moet kleden. hij heeft nu een winterjasje,muts en de regenhoes,maar had het idee dat hij het misschien toch te warm had. Wat denken jullie,en wat hebben jullie kleintjes hierin aan?

Ik heb voor straks ook nog een voetenzak liggen, alhoewel ik al veel kindjes daarin zie zitten..... ;)

2. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

Jan 11, 2010
    2,855
    0
    36
    Mijn dochter zit al een hele tijd in de voetenzak met een dikker vestje of met voetenzak alleen over benen met een winterjas, ze zitten stil he.
    Met deze temperaturen heeft ze een romper lange mouw, gevoerd broekje, shirtje lange mouw of vestje aan met winterjas, muts en dan in de zak en als het regent de hoes eroverheen.
    Wij hebben trouwens een Joolz.

3. Justy

Justy Fanatiek lid

Jul 12, 2011
    3,548
    0
    0
    Wij zijn ook net over vanwegen de lengte van mijn zoontje. Ik doe hem een winterjasje, sjaal en mutsje aan/op en dannnatuurlijk in de warme voeten zak. Het vangt wel veel meer wind dan die bak natuurlijk maar gelukkig is mijn zoontje niet zo kouwelijk..

4. Chiggy

Chiggy VIP lid

Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Mijn kindje is al wat ouder maar vorig jaar deed ik het niet anders.
    Hij zit met een winterjas aan in de voetenzak, die ik nu niet tot helemaal boven dichtdoe maar zodat ze alleen zijn benen bedekken.

5. Nummer 10

Nummer 10 Actief lid

Feb 2, 2012
    382
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is best koud voor Nederlandse begrippen, ik zou bij een baby van 5 maanden zeker de voetenzak gebruiken! Of anders een skipakje ipv een winterjas. Die beentjes en voetjes worden anders steenkoud lijkt me.

6. mamagisa

mamagisa Fanatiek lid

Jul 1, 2011
    1,397
    0
    0
    Oké, voetenzak erin dus! Maar zouden jullie ook de regenhoes er dan nog omheen doen voor de wind of is dat met een muts,jas, en voetenzak niet meer nodig.

7. mama4life

mama4life Bekend lid

Dec 20, 2011
    910
    0
    0
    Weinig momenteel
    Zuid-Holland
    Voel ook af en toe tijdens t wandelen in de nek van je kindje... Is hij/zij warm of juist koud en speel daar n btje op in...

Want wat voor t ene kindje aangenaam is, is voor t andere kindje veel te warm of te koud...

8. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

Jul 4, 2011
    2,225
    2
    0
    Dit was vandaag.

Jas aan met muts en sjaal en dan in de voetenzak.
    De wantjes zijn vrij dun en genoeg voor nu.

9. kwekkie4u

kwekkie4u Bekend lid

Oct 18, 2011
    649
    0
    16
    Fulltime Mama
    Heemskerk
    Hier ook de Mura en sinds 4/5 maanden zat ons kindje ook in de wandelwagen. Nu heb ik sindskort de Lodger Bunker en hij vind het heerlijk.

Vandaag heeft hij zijn jas muts handschoenen aan gehad en ook de regenhoes erover heen. Hij had nergens last van en zat heerlijk om zich heen te kijken.

10. sjak

sjak Niet meer actief

Hier ook de mura, maar wel met voetenzak al hoor. (Niet die van de mura, vind ik een onding!) verder winterjas, muts en sjaal. Ik gebruik eigenlijk de regenhoes niet... Ga ik ook maar eens tevoorschijn halen.

Share This Page