En nog steeds hebben we geen jongensnaam mocht de kleine een jongen worden.... Ben bijna 30 weken, dus heb nog wel even, maar gaat toch opschieten! Lijkt wel of ik overal aan twijfel en niks leuk genoeg vind Misschien kunnen jullie me helpen....? Onze zoon heet Roan. Hier een lijstje die we wel leuk vinden, maar het net niet zijn voor mijn idee..of van mn man.... -Luca (vind ik erg leuk maar de hond van de buren heet zo) Nieuw hondje.... -Mike (vind ik weer te gewoon) -Dani ( vind mn man minder, en kans dat mensen daan gaan zeggen, en zo heet mn ex........ haha ) -Dano Zoek dus iets in de richting van deze namen, maar dan iets orgineler ?! Dus misschien hebben jullie nog een leuke naam???? Ben benieuwd! Alvast bedankt!
Dank je wel! Nou Ravi klinkt ok wel erg leuk, alleen is een vriendin pas bevallen en die haar zoontje heet Revi...... Klinkt weer zo hetzelfde he....? Maar iets in die richting vind ik wel erg leuk!!! Dus kom maar op met die ideeen
Nee zit er ook niet tussen.......sorry hihi Maar heb gewoon telkens liggen dromen over de naam Luca....... Vreemd! haha Maar denk dan toch dat het Luca word! Ondanks dat de hond van de buren zo heet........... Dat vind ik echt wel rot, roepen hun hun hondje en ik mijn kindje! pffffffff maar goed als je overal rekening mee moet gaan houden.... Maar goed sta nog steeds open voor leuke namen
Zou inderdaad gewoon voor Luca gaan als dat voor jullie dé naam is! En wie weet verhuizen jullie of de buren wel over een paar jaar en is dat probleem opgelost Zal nog even een poging doen: Mats Mika Tygo Senne Liam Sepp Dante Ravi
Quin Senne Alec Dean Dane Ewan Jake Kaj Matz Matt Noah Maar Luca is natuurlijk ook een erg leuke naam.
- Roan en Aidan - Roan en Finn - Roan en Liam - Roan en Neil - Roan en Ivar - Roan en Levi - Roan en Owen
wij hebben 5 jaar geleden zitten dubben tussen Luka (dus met een K) en Roan, onze zoon heet Luka....Roan bleef op het lijstje, maar mijn beste vriendin's zoontje heet nu Roann, dus hij valt af voor ons deze keer....hebben inmiddels wel een naam voor bij Luka, twijfelden nu tussen Liam en "onze"naam, maar die is voorlopig nog geheim...haha....