Zomervakantie Ibiza (kinderen 5 en 8)

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Luvv, 22 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Volgend jaar zomer willen we met onze dochters naar Ibiza. Ik vroeg me af of iemand hier leuke tips heeft qua plaats in Ibiza en qua hotel/appartement oid.

eisen:

vlakbij centrum (niet middenin feestgedruis, maar wel een beetje levendig)
    aan of dichtbij boulevard/zee
    zoetwaterzwembad
    bij voorkeur niet te massaal (geen groot all in resort)
    kindvriendelijk

Hoop dat iemand wat tips voor me heeft. We zijn nog nooit op Ibiza geweest dus nog helemaal blanco wat dat betreft.

2. mol81

mol81 Niet meer actief

Ik zou dan kijken in Santa Eulalia. Het is ongeveer 20 minuten rijden van de luchthaven. De plaats is erg gezellig, genoeg leuke winkels/boulevard bij het strand en je kunt vanuit Santa Eulalia heel gemakkelijk naar diverse andere plaatsen (oa met de boot naar Ibiza-Stad).
    Tip; boek zelf je vlucht en boek je hotel of appartement via Booking.com. Stukken goedkoper! Als je van tevoren een auto reserveert die je op de luchthaven ophaalt, kan er niets meer mis gaan.

3. mol81

mol81 Niet meer actief

Niet geheel jouw wens maar toch nog even noemen; Invisa Figueral resort is hét kinderparadijs op Ibiza. Een heel groot resort maar het voelt klein aan vanwege diverse zwembaden. Hele goede en leuke animatie, heerlijk eten, zee direct te bereiken en echt een prachtig geheel.

Deel Deze Pagina