Ik zie op allebei een licht streepje (lees, op de zw test echt heeeeeeeeeeeeeeeel licht). Maar je zit in het begin van je cyclus???
Ja daarom snap ik het niet Heb al 2 dagen krampen in mijn baarmoeder en steken rechts sinds vandaag dus dacht huh mijn ei? Normaal op CD 26. Ben 11 dagen na mijn positieve OV test ongesteld geworden 5 dagen lang dit was 24-03 mijn ovulatie testen waren op dus geen idee wat zij erna deden Snap er niks meer van.. Voor de duidelijkheid. 24-03 CD 26 positieve ovulatietest 05-04 11 dagen erna ongesteld geworden 09-04 klaar met menstruatie
Als ik de juiste camera had deze zijn gemaakt met telefoon zou hij hetzelfde zijn als jouw middelste test. Ik zie wel wat er gebeurt als het goed is komt voorlopig mijn ei toch niet
Let wel op ter info de hcg test is zeer gevoelig hcg minder dan 10 of gelijk aan 10 kijk eens via youtube onder pink wonfo pregnancy tests
De streep staat er nog steeds hoef niet te turen je ziet hem van een afstand. Even dik en paars van kleur vind het niet kunnen eigenlijk dat je er vals mee test. Dit is hem nog een keer in een andere kleur
Ja ik zag meteen een streepje op je eerste foto al.. maar wel vreemd dat je pas in het begin van je cyclus zit.. misschien voor de zekerheid een kv test doen???
Nou volgens mij was het gewoon vals positief want, de onderste testen zijn van 13uur Hoe zagen jullie ovulatietesten eruit als je nog lang niet in de buurt van je ei zit? Als het goed is duurt mijn ei nog wel even vandaar is de eerste keer dat ik deze testen gebruik.