Hoi Allemaal, Ik heb dit weekend maar liefst 4 vals-positieve testen van Clearblue gehad!! Ik kan helemaal niet zwanger zijn omdat ik in principe onvruchtbaar ben (ik kom op dit forum omdat het me helpt mijn verdriet te verwerken, al klinkt dat vermoedelijk heel tegenstrijdig). Ik had klachten die ontzettend op zwangerschap leken dus uit pure balorigheid heb ik een test gedaan van CB (die met zo'n plusje) en ja hoor, vaag positief. Een tweede test gaf hetzelfde resultaat. Een dag later met verse urine nog 2 testen van CB gedaan, en ook weer vaag positief. Twee testen van het kruidvat (2 voor 5 euro nota bene) bleven keurig wit, maar die van CB gaven alle 4 (!!!) een plus. Ben echter, zoals niet anders kan, gewoon ongesteld geworden (ik wist dat het niet anders kon maar een heeeeel klein stemmetje in mijn achterhoofd.....). Ik wilde dat even hier neer zetten omdat ik vind dat mensen hier moeten weten dat CB dus absoluut vals positief kan testen!
Als je op de zitte van Clearblue kijkt en je bekijkt de video dan zie je dat hun negatieve test ook een vaag plusje geeft..........en dat zien hun als negatief. Ik heb het wel vaker hier gelezen dat hij valse uitslagen geven
clearblue plus geeft altijd een kruisje aan ja!!! meestal is het dan een dun pennestreepje.. pas als de etststreep net zo dik en breed is als de controle streep is ie positief...