Slechte ervaringen met Clearblue!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Vlinder123, 16 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder123

Vlinder123 Niet meer actief

Hoi Allemaal,

Ik heb dit weekend maar liefst 4 vals-positieve testen van Clearblue gehad!! Ik kan helemaal niet zwanger zijn omdat ik in principe onvruchtbaar ben (ik kom op dit forum omdat het me helpt mijn verdriet te verwerken, al klinkt dat vermoedelijk heel tegenstrijdig). Ik had klachten die ontzettend op zwangerschap leken dus uit pure balorigheid heb ik een test gedaan van CB (die met zo'n plusje) en ja hoor, vaag positief. Een tweede test gaf hetzelfde resultaat. Een dag later met verse urine nog 2 testen van CB gedaan, en ook weer vaag positief. Twee testen van het kruidvat (2 voor 5 euro nota bene) bleven keurig wit, maar die van CB gaven alle 4 (!!!) een plus. Ben echter, zoals niet anders kan, gewoon ongesteld geworden (ik wist dat het niet anders kon maar een heeeeel klein stemmetje in mijn achterhoofd.....).

Ik wilde dat even hier neer zetten omdat ik vind dat mensen hier moeten weten dat CB dus absoluut vals positief kan testen!

2. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Als je op de zitte van Clearblue kijkt en je bekijkt de video dan zie je dat hun negatieve test ook een vaag plusje geeft..........en dat zien hun als negatief.

Ik heb het wel vaker hier gelezen dat hij valse uitslagen geven :(

3. noenoe26

noenoe26 Lid

20 mei 2010
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou contact center bellen en je geld terug eisen.....

4. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    clearblue plus geeft altijd een kruisje aan ja!!!

meestal is het dan een dun pennestreepje..
    pas als de etststreep net zo dik en breed is als de controle streep is ie positief...:(:(

5. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Krijg je toch hoop van.... Wel slecht ja dat dat zomaar kan, is toch geen goedkope test....

6. Thalia30

Thalia30 Fanatiek lid

14 jun 2010
    1.025
    0
    0
    Groningen
    Vlinder wat goed van je meis dat je het hier toch even neer zet! Sterkte meis

Deel Deze Pagina