hallo ik zit te twijfelen tussen 2 namen voor me meisje... ik zat te denken aan Marilyn of Kitty wat vinden jullie?
Kitty : Simpelweg omdat ik Marilyn te moeilijk vind voor veel mensen om uit te spreken Dan krijg je allerlei verbasteringen qua uitspraak die je zelf niet zo bedoelt hebt.
Marilyn vind ik niet leuk. Kitty heeft wel wat, maar kende er vroeger een die altijd Kittykutty genoemd werd . Dus nu maak ik meteen die associatie.
Bij Kitty hoor ik "Hello!" en bij Marilyn hoor ik "Monroe" en dus beide niet. Marie Linn vind ik wel een redelijk alternatief
Ik vind ze beide vreselijk. Haha! Sorry... Maar smaken verschillen! Heb gestemd op Marilyn in ieder geval. Succes met kiezen!
Hier hetzelfde Kitty vind ik te kattig en ik ken ook een kitty die nogal gepest werd met haar naam (kitkat, kattykitty, kittykutty en wat nog meer). Marilyn vind ik gewoon niet mooi en nogal lang en 'ingewikkeld' voor in Nederland. Dus ik kan echt geen voorkeur geven.
ik vind ze ook alle twee niks..sorrie. als ik zou moeten kiezen zou ik voor de suggestie gaan van kiwi
Ik vind Kitty geen mooie naam en Marilyn te moeilijk. Een meisje uit mijn klas op de middelbare heette ook zo, en zij werd door iedereen anders genoemd. Lijkt me niet echt leuk voor je kindje. Ik zou er ook Merlin van maken, dat vind ik wel leuk.
Marylin maar dan idd wel op z'n Nederlands uitgesproken. Ken een Marylin die 'Amerikaans' wordt uitgesproken: Merrulin
ik vind Marilyn een hele mooie naam.. enjah wij denken bij deze naam misschien aan Monroe.. maar je moet denken als we straks een paar jaar verder zijn.. wie weet valt dat dan ook wel mee.. enja aan de andere kant, wat maakt het uit als mensen aan monroe denken... het was een hele elegante, mooie en beroemde vrouw,.. Dus dat is toch nog een extra reden om nog Trotser te zijn op je naam..
Beiden zijn niet mijn smaak, maar ik vind Kitty erg 'hard' klinken. Marilyn daarentegen vind ik lief klinken dus daarom op Marylin gestemd. (Zelf heb ik een tijdje aan de naam Merlin voor een meisje gedacht, klinkt wel een beetje als Marilyn alleen onstaat er minder onduidelijkheid over de uitspraak dan bij Marilyn...)