Bedankt voor de reacties en het stemmen!!! Vind het nog steeds heel erg moeilijk om te kiezen. Ik vind zelf Nina het leukst, maar mijn man vind dat wat minder. Hij vind Julia en Isabel erg leuk. ik vind Julia ook mooi, maar Julia komt wel erg vaak voor en ik vind Isabel iets minder. We komen er dus nog niet echt uit. Ik denk in ieder geval dat Vera, Luna en Sophie afvallen.
Ik had op Nina gestemd. Isabel vind ik echt niet mooi, veel te tuttig. Passen alle namen even goed bij de namen van je andere kinderen? Misschien is het aan de hand daarvan makkelijker om een keuze te maken. Moet zeggen dat ik een meisjesnaam zelf ook een groot probleem vind. Ben inmiddels ook 31 weken zwanger en nog niet uit de meisjesnaam (alleen is ons lijstje waaruit we een keuze willen maken minder groot).
ik heb op Sophie gestemd! maar vind Nina ook een erg mooie en lieve naam. heel veel succes nog met het maken van jullie keuze!
Bij de namen van Tessa en Amy vind ik Nina het leukst passen. Zelf ben ik helemaal weg van Julia, maar die vind ik persoonlijk iets te klassiek in vergelijking met de namen van je andere dochters.