Het kan zijn dat is gaan zweven/zwerven, of dat hij er een keer uitgevallen is. Ben je hem kwijt dan? Anders ff verwijzing vragen naar een gyn, die kan dan met een echo kijken
Wanneer is hij voor het laatst gecontroleerd? Een spiraal kan idd gaan zweven of verliezen, maar het kan ook zijn dat de touwtjes naar binnen zijn gegaan doordat hij bijv aan het zakken is gegaan, en bijv tegen je bmwand ligt. Gyn kan zekerheid geven met een inwendige echo!
Hij kan eruit gewerkt zijn door je baarmoeder, of gaan zwerven in je lijf. Ik zou een doorverwijzing vragen voor een echo.
ik voelde nooit de touwtjes zitten. Bij zetten na 6 weken gecontroleerd. Pasgeleden met uitstrijkje zag de assistente ze gelukkig wel zitten. Mirena kan er uit gewerkt worden door je baarmoeder maar dan zal je dat bijna toch wel merkt hebben, hij kan ook door je baarmoeder gestoken zijn en in je buikholte zwerven. Reden genoeg voor een echo.
Bedankt voor jullie reacties, Het zit zo, iemand die ik ken is haar spiraal uit het niets kwijt. ook gyn kon het nergens vinden. Inmiddels is zij bijna 20 weken zwanger, wat natuurlijk ontzettend leuk is. Wel verbaasde ik mij dat het na een lange periode betrouwbaarheid toch zoiets kan gebeuren, vandaar ook de vraag. Ik zelf heb de koperspiraal wat overigens minder betrouwbaar is dan de mirena denk ik en die zit er voor voorlopig nog wel
Da's dus waarom ik op jaarlijkse controle moet bij mijn gyn ... Naast alle andere zaken checkt die elke keer of mijn spiraaltje nog goed zit.
Ik ben hem ook verloren, heel raar eigenlijk. wouwen hem laten zitten tot na de bruiloft en 3 weken voor de bruiloft ben ik hem verloren. tijdens mijn menstruatie kwam hij er uit.