Hallo meiden, Hopelijk vind ik iemand die in de zelfde situatie zit en mij gerust kan stellen. Mijn zoontje is nu ruim 3 maanden en ik ben nog steeds niet ongesteld geweest. Ik geef geen borstvoeding maar heb wel 2,5 week afgekolfd met heel weinig resultaat Voor ik zwanger van mijn zoontje had ik een onregelmatige cyclus maar duurde nooit zo lang als dat het nu is. maak me eigenlijk een beetje zorgen maar durf er niet goed mee naar de huisarts toe! Hopelijk heeft iemand iets soortgelijks meegemaakt en kan me geruststellen of juist niet liefs Luna
Hoi Luna86, ikzelf heb na mijn bevalling ook nog geen bloeding gehad. Nu al 4 maand geleden dus. Van de week ben ik er mee naar de HA geweest en deze vertelde mij me niet ongerust te maken omdat het wel vaker voorkwam dat het wat langer duurt. Als het langer dan 6 maanden gaat duren moest ik eens terugkomen en zou dan waarschijnlijk medicijnen krijgen om het op te wekken. Ik heb ook maar heel kort BV gegeven 1,5 week. Ik wacht dus nog maar eventjes af. Als je je toch zorgen maakt zou ik als ik jou was ook eens eventjes naar de HA gaan.
Puck dank je voor je antwoord. Heeft de Huisarts een inwendig onderzoek moeten doen? Ik vind het vooral vervelend omdat ik nu nog niet aan een anticonceptie kan. Ik denk dat ik wacht tot dat J. 4 maanden is en dan even eerst een zwangerschapstest (voor de zekerheid) en dan naar de Huisarts.
Ik na 9 weken ook nog niks.. Misschien dat ik och maar gewoon met de pil begin en niet wacht totdat de eerste menstruatie er is.
He Luna86, Ja de huisrts heeft wel inwendig onderzocht. Wat zag ik daar tegenop omdat het allemaal nog steeds erg gevoelig is. Ze hebben me flink geknipt wat ook nog weer uitgescheurd is, dus veel hechtingen, maar het viel gelukkig mee. Bij mij zijn er geen rare dingen gevonden zoals verzakkingen of problemen met de eierstokken. Een hele geruststelling. Ik wacht dus nog maar even 2 maandjes af. Aan de ene kant is het wel fijn niet ongi, maar aan de andere kant zouden we ook wel graag meer kinderen willen en dan komt er toch wel een angstig gevoel naar boven. We zullen het zien. Succes, enne ik zou toch even langs de HA gaan, dan ben je waarschijnlijk wat meer gerust gesteld. Ik wou ook al aan de pil, maar dat heeft de huisarts mij afgeraden. Het leek hem beter eerst af te wachten of het uit zichzelf weer komt, zo niet dan gaan ze onderzoeken waarom niet. Met de pil heb je vaak een "nep"bloeding en weet je niet of je lichaam het zelf weer heeft oppakt.
Was vergeten te melden hier maar ben afgelopen zaterdag eindelijk ongesteld geworden. Aan de ene kant heel blij want het werkt nog maar phoe wat een rotgevoel... Puck, ik kan me jouw angst goed indenken. Ik hoop voor je dat je snel ongesteld wordt en anders misschien met een opwek pil. Ga nu ook nog niet aan de pil want ben eigenlijk wel heel erg benieuwd hoelang mijn cyclus nu is.
Hej meiden, Myn zoontje is nu 5 maanden en k heb ook nog geen menstruatie gehad. Ik geef echter nog wel borstvoeding. Maar heb me er eigenlyk nog geen zorgen om gemaakt. Groetjes
Met borstvoeding hoef je je daar idd geen zorgen over te maken. En toch lijkt me dat wel lastig want stel dat je het niet heel heel veilig doet.