Hoi meiden. Via hormonen heb ik een regelmatige cyclus. 9 november is mijn menstruatie begonnen. 24 november is mijn ovulatie geweest. Dit kan ook de 23e geweest zijn. Heb namelijk de 22 een echo gehad toen zaten er nog 2 eitjes en de 25e waren zij weg. Nu hebben ze 1 december een bloedtest gedaan. Deze was helaas negatief. Kan het zo zijn dat de bloedtest te vroeg gedaan is? Ik zou mijn menstruatie weer gehad moeten hebben maar dit is heel minimaal hooguit 3 dagen oud bruin meer niet. Ik heb er helemaal niet meer bij stil gestaan maar mijn man zegt net je bent wel heel gevoelig en je borsten en buik worden boller. Nu ga ik toch terug denken. Groetjes
Gevoelige borsten en opgeblazen buik zegt helaas niks. Dat had ik ook altijd vlak voor een menstruatie. Even naar de kruidvat gaan en testen halen
Een week na je eisprong is er in je bloed te zien of er iets gaande is. Als je op de 23e je eisprong had, zat je acht dagen na je eisprong. Het kan dus wel aan de vroege kant zijn geweest. Je luteale fase kan 10-18 dagen zijn. Als je zeker weet dat je een eisprong hebt gehad, dan zou je inmiddels ongesteld moeten zijn geworden. Alleen bruinverlies kan erop duiden dat je toch geen/geen goede eisprong hebt gehad. Het kan ook een innesteling zijn geweest. Doe anders eens een zwangerschapstest, wie weet?