Hey hey! 6 april bevallen van een flinke jongen, 4420 gram en 51,5 cm. Ik had een behoorlijke toeter... nu 13 weken na de bevalling zit ik nog steeds met best wat vel overschot. Ik heb nornaal maat 42 ( stevig postuur) ik heb maat 46 moeten kopen voor mijn vel.. nu iedere keer als ik mijn refectie zie springen de tranen in mijn ogen! Het ziet er niet uit welke oefeninfen raden jullie aan voor het losse vel strak te maken? Het gaat om mijn buik en op mijn heupen. Ik geef nog borstvoeding en ben 27 jaar (weet niet of dit belangrijk is maar goed..)
Los vel krijg je niet weg met oefeningen voor zover ik het weet. ik heb bij mijn vorige zwangerschappen meteen na de bevalling corrigerend ondergoed gedragen. Ik weet niet of het geholpen heeft, maar alles is wel weer strak geworden. Ik heb nu ook een flinke buik, betwijfel of het deze keer ook weer 'goed' komt. Ik denk dat het met de tijd nog best wat bij kan trekken, maar helemaal als voorheen wordt het mogelijk niet meer
Zucht heb corrigerend ondergoed gekocht van zeeman... misschien moet ik een iets duurdere/effectievere dan kopen.. tis wel balen zeg maat 46 is eigenlijk te groot maar doe je een maatje kleiner dan lijkt het er het ingepropt... om te huilen
Ik zit hier met hetzelfde probleem, had ook een flinke buik, 40 cm in omtrek toegenomen tijdens de zwangerschap, droeg voor de zwangerschap maat 40. Momenteel draag ik nog steeds positiebroeken en ik heb rokken met een elastieken band, die kan ik nu dus ook dragen. Mijn bovenbenen zijn nog iets forser maar vooral mijn buik is een probleemgebied, heb gewoon echt een hangbuik, het is ook een overschot aan huid. Ze zeggen dat je het 9 maanden tot 1 jaar de tijd moet geven om weer in vorm te komen, de huid is langzaam opgerekt en moet ook langzaam weer terug trekken.
Ik hoop het zo, 9 maanden op, 9 maanden af. Ik snap wel dat nooit helemaal weg gaat. Maar voel me niet goed in mijn vel(overschot ) en daardoor lijkt het of de buitenwereld er ook meer op let.. heb ook een dipje vandaag geloof ik...
Ik snap je helemaal! Kan mezelf echt niet meer in een spiegel of raam bekijken, ik voel me doodongelukkig met die buik zo. Niks staat mooi, overal lijkt die buik gigantisch in . Mijn man zegt dat het wel meevalt maar ik vind het zelf afschuwelijk, dit zal echt weg moeten gaan anders ben ik er werkelijk doodongelukkig mee. Dat ik striae heb boeit me niet, ik draag toch geen naveltruitjes maar dat overschot moet weg gaan voor het grootste gedeelte.
Ooo ja drieka!! Hier ook mijn man, je bent een mooie vrouw etc etc.. heb ook nog eens extreem haar uitval dus voel me absoluut niet sexy!! En heb ook erg veel straie maar daar maar ik me ook nie druk om daar ontkom je niet aan denk ik wat je ook smeert
Het komt echt goed!!! Ik had ook een gigantische buik (ruim 30 kilo aangekomen) en ik weet nog dat ik drie maanden na de bevalling naar de h&m ging om te kijken voor een broek. Voor de zwangerschap maat 40/42. Dat hoefde ik niet te proberen. Naar de plussize afdeling gegaan, zelfs maat 46 paste gewoon niet. En dan heeft de hennes ook nog van die leuke spiegels in hun hokjes dat je jezelf kan bewonderen...ik walgde van mezelf Weet precies hoe jullie je nu voelen! Maar nu bijna een jaar later, is het zo veel al bijgetrokken! Het 'hangt' niet meer en de huid wordt ook weer strakker. Een sixpack zal het nooit worden, maar dat hoeft ook niet Mag wel natuurlijk, zo is het niet Maar het heeft echt tijd nodig. Goed op je eten letten, probeer een paar keer in de week te sporten/wandelen en tot die tijd, lekker je positiebroek blijven dragen! Ik kon pas een normale broek aan, vijf maanden na de bevalling. En dan hing m'n buik er ook nog wel iets over (gewoon een strak shirt met daarover een wijd shirt, valt het al wat minder op). Gewoon een klein beetje geduld, hoe moeilijk dat ook is
Ooh meiden ik heb hetzelfde! Had gigantisch veel vruchtwater dus me buik klapte bijna zo dik leek het wel pff ben nu bezig met trainen maar ook weinig conditie en kracht in de buik spieren herkent iemand dit? Het lukt me nu alleen als ik plat op de grond lig met knieën gebogen en handen onder me nek om maar een klein stukje omhoog te komen heeft dit überhaupt effect? Vroeger trainde ik zo; me voeten onder de rand van salontafel of bed en dan helemaal om hoog komen (rug van de grond) en even vast houden en dan weer terug, weet iemand hoe ik dit sterker kan maken ? Ben pas 23 en heb zo'n hang buik
Pff noelle85, een beetje hoop en geduld dus! Roosie91 ik heb ook geen conditie hoor, enige beweging die ik had was lopen (horeca) ik heb ook geen mogelijkheid om te gaan sporten omdat ik mijn kleintje naar niemand kan brengen en als mijn man thuis is willen we met zijn drietjes zijn. Ik probeer nu wel zoveel mogelijk te wandelen met de kleine.
Niet echt een reactie, waar je hoopt misschien, maar voor mij is het antwoord: niet. Na de eerste duurde het een mnd of 4 a 5 voor ik weer strak in mn velletje zat, maar nu gaat het simpelweg niet weg. Ik heb een hele goede conditie, behoorlijke sterke buikspieren en ben verder weer gewoon slank, maar dat vel hangt er maar. Het is zelf zo erg dat ik bewust 3 kilo ben aangekomen, omdat ik er slanker gewoon griezelig uitzie- beetje als een bejaarde zeg maar. Gelukkig kom ik meestal aan op mn buik, dus nu is dat even een voordeel, want dat vult dat hangende vel tenminste een beetje op . Mn baby is overigens 9,5 mnd, dus ik zie het somber in wat betreft verbetering in de toekomst. Als ik het ooit echt weg wil hebben, moet ik het weg laten snijden vrees ik, net zoals voorheen obese personen die heel veel zijn afgevallen.
@mimi1987 hier hetzelfde probleem ja ik doe veel grond oefeningen hoop maar dat dat dan over een paar weken effect heeft! Ja wandelen is altijd goed probeer ik ook echt veel te doen maar zoals vandaag regent het dus komt er ook niks van bah
Ik kwam in het begin ook amper met m'n schouders van de grond hoor. Nou had ik al niet echt buikspieren voor m'n zwangerschap Ik heb het op een gegeven moment laten gaan, lekker rustig aan gedaan. Zes maanden na de zwangerschap de knop omgedraaid, eetpatroon aangepakt en langzaamaan begonnen met sporten. Ben nu ruim 10 kilo kwijt (moeten er nog wat wat meer vanaf, dat wel), en alles is een stuk strakker geworden. Ik kijk altijd de youtube video's van fitnessblender, die hebben ontzettend veel verschillende workouts, van 5 minuten tot 90 Dan kan je gewoon rustig aan beginnen, zonder dat je je lichaam te veel overbelast En Roosie, tuurlijk heeft het effect! Alleen hebben je buikspieren het heel zwaar gehad, dus die moeten weer even wennen aan de inspanning. Elk begin is en begin toch
Wauw knap noelie!! Goed ook dat je de knop op een gegeven moment hebt om gezet! Ja denk je echt dat het effect heeft? Dan blijf ik gewoon doorgaan tot het me straks beter gast lukken ik zei al tegen mijn man zullen we twee keer in de week gaan sporten samen moeten we wel oppas vinden maar wie weet lukt dat want ik heb er een hard hoofd in dat alleen grond oefeningen werken, goede tip zal is kijken op YouTube!