Roepen jullie maar! Wij hadden voor ons meisje al de naam Noa, maar ik kan de naam Yara niet uit mijn hoofd krijgen. Dus is de twijfel weer toegeslagen! Wat vinden jullie?
Noa vind ik zelf heel erg leuk maar het komt zo vaak voor en ik wil niet dat mijn dochtertje met 10 Noa's in de klas komt te zitten. Maar ik vind het wel de leukste van de twee.
Toch komt Noa hier in de regio helemaal niet zoveel voor. Dus hier zal het niet zo zijn dat ze met meerdere Noa's in de klas zal komen. Je hoort hier eerder jongens die Noah heten. Dat vind ik dus jammer van de naam. Houd eigenlijk niet zo van unisex namen. Maar in dit geval vind ik de naam zo leuk dat ik compromis wilde doen
Ik ga duidelijk voor Noa, veel leuker! Kun je ze niet allebei gebruiken? Noa Yara of Yara Noa Achternaam ?
Ik vind ze allebei erg leuk, moeilijke keuze! Lichte voorkeur voor Noa, klinkt wat liever en vriendelijker. Yara is net even pittiger. Ayla lijkt erop en vind ik ook leuk....succes met kiezen!
Ik vind ze alletwee heel mooi.. Mijn dochter heet Noa...(ze is de enige op haar school.. en we wonen in Almere.. dus niet een klein dorp ofzo). en nu ben ik zwanger van een meisje en wisten we gelijk dat we haar Yara zouden gaan noemen... helaas is mijn nicht net bevallen van een meisje e ze hebben haar Yara genoemd.. dus moeten we nu iets anders verzinnen. Overigens is de naam Yara nu populairder als Noa...
Dat is ook toevallig! Alleen jammer dat je op zoek moet naar een andere naam... Is Liv of Lois misschien iets voor jullie? Succes in ieder geval!