Lisa of lise vind ik het leukst. Julia vind ik ook leuk evenals julie (engels uitgeproken). Ik kende ook een Yuna, misschien nog een optie?
Juliette zoals iemand hier zei; als je het afkort klinkt het leuk Julie of Juul en ik hou gewoon van Franse namen hihihi
Ondanks dat Lisa isschien veel voorkomt ken ik maar twee kindjes met deze naam. Ik vind van je lijstje Juna erg leuk!
Pff gisteravond zijn we weer gaan twijfelen over alle namen met de J erin zoals Jula, Juna, etc. Lindy vond mijn vriend niet leuk. Ik heb nu nog Linde als voorkeur (of Linne) en hij geloof ik niks.. Linde vind hij wat tuttig, maar daar twijfel ik ook over. Hebben jullie nog leuke tips passend bij Tom???
Lise vind ik het mooiste (maar dochtertje heeft bijna zo, dus bevooroordeeld waarschijnlijk). Ik ken trouwens geen lisa's.
Jinte Jente Lova Lana Yara Al vind ik Saar of Isa ook erg leuk bij Tom. Sam vind ik een twijfel naam ivm de onduidelijkheid van het geslacht. Daar zou ik niet snel voor kiezen.
Ik vind Linde heel erg mooi, als ik niet al een Linde had gekend was dat mijn nummer 1 geweest voor een meisje. Helemaal niet tuttig, de Linde die ik ken is een stoere metalfan in zwarte kleding en een lange leren jas Overigens vind ik op Sam na alle namen die je noemt leuk, dus verder heb je aan mij weinig. Behalve dat ik uit dit lijstje voor Linde zou kiezen als ik in jouw schoenen stond
Pfff update.. wij komen er niet uit.. Lisa vind ik te populair. Linde wil vriend niet meer. Ik had Linne geopperd na een suggestie hier, maar hij is nog niet zo enthousiast. Ik twijfel of Jula niet te apart en je de i mist zoals Julia. Juna spreekt mijn vriend al steeds gek uit laat staan anderen. Ik vind Evi en saar leuk, hij niet. Pfff hebben jullie nog suggesties?? We denken nu aan een naam met 2 lettergrepen. Eliza en elize e.d. vinden we te lang
Iets wat op Lisa lijkt: Tom en Lizzy/Lizzie Tom en Livvy Tom en Lise Tom en Liesl Tom en Lieve Tom en Liz(z)/Lis Tom en Lizan Tom en Lima Tom en Lika Tom en Liva Namen die ook 'Gewijd aan God' betekenen: Tom en Annelie Tom en Bess Tom en Eilis Tom en Elish Tom en Else Tom en Ilse Tom en Isabel Tom en Lili Tom en Yuul Suggesties volgens Zeevannamen.nl als je van Lisa houdt: Tom en Lena Tom en Anouk Tom en Veerle Tom en Elin Tom en Cloë Tom en Isis Tom en Keet Tom en Mirre Tom en Amy Tom en Lieke Tom en Mara Tom en Vera Tom en Ellis Tom en Myrthe Misschien heb je er iets aan?
Anniek Anouk Bente Bo Carmen Cato Dana Daniek Diede Ella, Elle Else / Elze, Elsa / Elza Evelien Fay / Fee / Fae Fem Fenne, Fiene Floortje Flore Hanna / Hannah Hanne Ilse Indy Isa, Ise / Ize Karlijn / Carlijn Lana, Lara Lauren, Laurie Lena Lina, Liva Lindy Lizzy Lot, Lotte Lucy Maartje Mara, Mare, Maren Marit, Marrit Marlie / Marly Marlou Marre Maya / Maja Meike Merel Merle, Mirle, Marle Mette Mia Milou Mina, Mona Mirte / Mirthe / Myrte / Myrthe Nienke / Nynke Ninthe Nola Noortje Pippa Robin Rosa Sofie Stella Sterre Suze, Suus Tara Veerle